Det var ingen 80-tals fest, om man säger så!!

God morgon gott folk. Jag sitter just nu hemma hos Sandra och trotts att jag var väldigt sliten igår efter dansen så lyckades jag bli övertalad av Sandra att komma hem till henne direkt och hänga med henne Sara och Charlotte ut på Birger Jarl för det skulle vara någon fest där för alla gymnasie elever i uppsala typ, vilket betyder att det inte var många där som var född på 80-talet.. haha!!

Jag åkte som sagt hem till sandra och började fixa iordning mig sedan så kom sara och Charlotte och vi rörde oss mot BJ. När vi kom fram så kan jag ju tala om för er att kön inte var nååådig. man kunde fan tro att chris brown skulle uppträda eller något för det var sjukt mycket folk. Jag tror nog att alla 90:or och 91:or i heeela Uppsala var på plats, jag lovar.

Det enda jag tänkte var att jag absolut INTE tänkte ställa mig i kön och skulle jag inte komma in på något annat sätt så skulle det bli hemgång, men jag tänkte inte heller stå utanför, kriga och frysa i flera timmar med klackar och tunna kläder. Sara säger då att hennes pojkväns bror jobbar och att vi förmodligen kommer in direkt... ah inte direkt vi fick vänta i tio minuter och sedan så skulle vi bara visa upp legitimation och sedan få gå in.

Sandra letar och letar efter mitt pass i väskan och upptäcker att det är borta!!! Oh my fucking God. Jag trodde absolut inte att jag skulle komma in men kollade lite gulligt på saras pojkväns bror och sa att jag hade glömt det och han kollade på mig som att : " inget leg, ingen ingång" och frågar mig hur gammal jag va, jag svarar 20 jätte stolt  och då säger den andra vakten att han kännder igen mig (mona jag tror det va från när du o jag härjade där, när vi typ inte fick komma in- haha ) och han säger att jag får komma in och blinkar med ögat.

Yeeeees!! okej nu e vi inne, av med jackorna o allt sen var det bara å dra in på dansgolvet and shake what my moma gave me. Träffade på en tjej kompis där inne osm va lack för att hon fick stå i kön i en timme och 40 minuter jag tänker : aboo vilken krigare. Jag skulle aldrig gjort det, jag lovar.. kankse i något enstaka fall. men palla stå och köa så länge när det är vinter och kyla ute och när folk puttas o trängs i kön.

Aja nu ska jag hem mot mamma och packa väskan och fixa iordning mig med sandra sedan så ska vi hem till Derias och fixa till det sista sen tror jag nog att vi sticker till Sthlm ikväll, vilket betyder att ni kanske får dålig uppdatering under helgen, men jag ska göra mitt bästa bilderna från igår lägger jag in så fort jag kommer till mamma iallafall. Ha en bra helg :D

Tonårsdotter & sandra

Sandra & Tonårsdotter

Corlenlia, Vendela, Jag, aida & Hani

Jag & Omar "white"

"lillasyster Sara" & Charlotte =)

Jag & Shewiiitah =)

Sandra, Sara, Charlotte & Jag

Naajs tjajor naajs =)

Denna läggs upp endast för att Visa folk hur Zema gillar att förstöra bilder och förhoppnings vis så lägger hon av med å skrida disturbia - hahaha

Binta & Gea =)

Sandra, Binta & Gea

People at Bj =)

Sandra & Jag innan utgång

Barndomsvännen JahJah el soudi och jag

People at Bj

Charlotte, Hardi & Sara hos sandra innan utgång ;)

Avslutar med denna bild på mig och Charlotte på väg till BJ =)

Nu fick ni fler bilder än vad jag brukar ge. Endast för att jag inte la upp någon innan jag åkte iväg till stockholm och för min dåliga uppdatering :P



Kommentarer
Postat av: blacki

Måste påpeka att de va DU Å JAG som fick kma in. Men vendela fick inte.. hahaha

2009-03-21 @ 19:25:17
Postat av: Anonym

SKIT GRYM BLOGG ! :)

2009-03-21 @ 20:53:46
Postat av: --

fixa bilderna fr¨ån festen vill se er hehe

2009-03-22 @ 12:06:01
Postat av: sandra

det är ju du! haha läste alltid din mammas blogg förut=) så kände igen dej!

2009-03-22 @ 13:35:23
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/
Postat av: Beundrare

vem är den här Charlotte? Shit asså skulle inte banga

2009-03-24 @ 12:43:29
Postat av: sessi

han med skjortan på tredje bilden , katt !:D

2009-04-01 @ 22:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0