Utgång i lördags med!!

Sorry för dålig uppdatering. I lördags så var jag hemma hos farmor och käkade skiit god mat som min farbror saihou hade lagat, muums. det är absolut min favorit mat. Derias och Sandra åkte tillbaka till Uppsala med bil och jag umgicks med familjen och släkten, vi hade det så mysigt. Min farbror och hans höggravida fru emma kom också över på besök och min andra farbror. Efter maten så satt jag och kollade på tv i en liten stund innan jag gick tillbaka in i köket där jag hörde hur det hade dragit igång.

Det var en mysig kväll vid köksbordet med vin inblandat och ett glatt humör. Sång, skratt och nära o kära runt om kring sig. efter många om och men så dracka även jag lite vin och det krävdes inte många glas innan jag befann mig i ett annat tillstånd än nykter. Men det var trevligt, satan så trevligt det var. Farbrors vänn var också där och jag har inte skrattat så mycket på väldigt lääänge.

Efter en stund så var sandra tillbaka på plats igen efter hennes korta hem resa, vi gick in till rummet coh började att göra oss iorning innan vi rörde oss mot stan med tunnelbanan. När vi var inne i stan så gick vi till layer cake, stället vi hade varit på dagen innan. Var bara tvungen att ringa farbror och säga att vi var utanför nu, så att han kunde ta in oss.

Väl inne var det as trevligt och det blev en heldel dans, och en hel del djupa disskutioner vilket betyder att både jag och sandra glömde helt o hållet bort att ta kort, så det blev inte många bilder alls under kvällen, och det vara inte heller särskillt många som fastnade på korten. Bilderna får ni när jag är hos mamma =) piiiz

Dennis, Jag & nehale =)

Binta

hahahahahhaa




Kommentarer
Postat av: lillis

hade man fått se ut som dig hade man ju varit superlycklig! :O :O och din vän dennis (mums):P

2009-05-20 @ 23:28:44
URL: http://liiillis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0