Uppvisning i morgon =)

Har vaknat o käkat frukost nu och ska aldeless strax fixa iordning mig och åkta tillbaka till Uppsala för ikväll blir det dansträning weeei =). Vi behöver ju som sagt öva en hel del på den nya koreografin och göra några små ändringar eftersom att det blev mycket krockandes med varandra och andra små saker som gjordes fel så det ska rättas till.

Imorgon bitti är det dansuppvisning i Lundellska skolan kl: 13.00 vid entrén, kom dit och kolla om ni vill =)
En tjej kompis har arrangerat en modevisning i skolan för hennes Uf företag och vi ska köra en dansuppvisning i det hela. Det kommer bli kul trotts att det förmodligen inte kommer att vara så mycket publik som det brukar vara på våra egna uppvisningar.

Nä nu ska jag som sagt göra mig iordning och ikväll ska jag nog träffa Diana som har kommit hem från Egypten och umgås o mysa en heldel med henne. Kanske skriver en rad ikväll o ska försöka hinna med att lägga in lite bilder. Kram på er =)

Kommentarer
Postat av: Alexandra -

hej:) hur gjorde du det där med din blogg och bloglovin så det syntes på facebook?:)

2009-03-17 @ 16:39:44
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: carro

din kommentar till kissies var klockren :D haha

2009-03-18 @ 00:14:36
URL: http://underbliven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0