Lördag (kväll/natt)

Vi började som sag att fixa iordning oss under melodi festivalen och återigen säger jag att låten inte borde få representera vårat land. Kan inte förstå att den ens kom till finnalen :O eller att den ens fick vara med i med i melodi festivelan. Vi fixade och trixade och sedan så gick vi ut samtidigt som farbor (ch) som skulle möta upp eller hem till någon kompis, minns inte riktigt. Jag och Sandra skulle in mot stan. När vi gick på vägen mot tunnelbanan så sa vi hej då till farbror som skulle åt det andra hållet men när vi började gåmot tunnelbanan så står det en helt mysko kille med luvan ner dragen mot oss.

Han står blixt stilla och bara glor på oss. Jag ser inte detta utan är fullt upptagen med att sms:a med folk så Sandra säger : kolla, vad är det med den där killen.. han är skit läskig! Jag kollar upp och det var precis som en skräck film, jag lovar ( eller så va vi bara överdriiivet nojjiga ) men vem som helst hade nog blivit det. Jag börjar skriva på min farbor och vänder mig om ( vi var helt ensamma med killen på en lååång väg som tar ca. tio minuter att gå på) Jag springer dit min farbor svängde in och Sandra var snart bakom mig.

Ch undrar vad som hade hänt och jag berättar för honom, han skrattar ... och sandra säger till min farbror: aa och hon började bara springa där i från å lämna mig. Jag: haha nej men jag visste ju att du skulle springa efter mig. Hur som helst så blev det en lååång omväg som vi gick istället, men det var det värt, men vet aldrig vad som kan hända. jag tar det säkra föra det osäkra. Alltid när det gäller sånt. Vi tog iallafall tunnelbanan och var på väg in mot fridhemsplan där vi bytte tunnelbana och åkte mot skanstull.

Vi skulle till ett ställe som heter Kingstown ( k2 ) Skulle ju ta dit Sandra eftersom att hon aldrig hade varit där, det va nice och vi hade sjukt roligt. hamnade lite "båk" också med en tjej osv... men det gick bra och det var inte jag eller Sandra som hade gjort fel så det var inte heller vi som blev utkastade heller! Så vi fortsatte o festade på hela natten =)

Jag

Sandra =)

 



Det var egentligen meningen att vi skulle möta upp farbror ch vid 1 på natten o sen dra vidare ut med honom men efetrsom att det inte fanns någon mottagning nere i lokalerna där vi var ( det var typ i en källare, vilket vi inte upptäckte försen det var dags att röra sig hemmåt) så kunde inte han få tag på oss heller. Det blev alltså ingen efterfest eller så att vi gick vidare till något annat ställe, men det kanske var lika bra för pengarna var så gott som slut efter denna helg - haha.


Sen så var det dags att gå hem o sova och åter igen, bilder kommer upp senare i veckan ( förmodligen imorgon när jag fått tag på dom, men man vet aldrig) piiiz


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-03-18 @ 02:05:04
URL: http://stockholmbrinner.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är ju galet snygg, måste jag få säga!

2009-03-18 @ 02:05:47
URL: http://stockholmbrinner.blogg.se/
Postat av: Louise

Åh du har verkligen jättefint hår !! Du passar fett bra i det =)

2009-03-18 @ 16:24:32
Postat av: natasha

Binta?? Vart har du köpt ditt skärp som du hade helgen i sthlm, Och vart har din kompis köpt sina örhängen och hennes leopard tröja?!

2009-03-19 @ 01:19:36
Postat av: Binta

Anonym: taack så jätte mycket =)

louise: tack, ja jag är själv väldigt nöjd med håret, tack för att du gillar det =)

natasha: Jag har köpt skärpet på Gina, för år o dar sedan haha. ja vet ej vart sandra köpt sina örhängen men jag tror hon har köpt dom i london. Och leopard linnet är mitt och det fick jag i födelsedags present när jag fyllde 19. Men jag tror det var från gina (är inte säker dock)

2009-03-19 @ 13:11:03
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0