.. =)

Ja ni idag så vaknade jag upp av en massa sms men inte före ett tack o lov. kollade på klockan och den var typ tio över - haha ;) Har presic duschat klart och jag ska snart röra mig mot stan men först så ska jag platta håret :)
Jag ska möta en massa folk i stan sen måste jag åka till stenhagen kolla lägenhet sen dansa i max en halvtimme sör sen så åker jag till Gottsunda och mixar låtar träffa Zema.

Måste försöka hitta något att ha på mig på min sotra dag med, men vad ska det blir.. har någon  sett något fint typ klänning, kjol eller liknande Skriv i en kommentar här!! hahha Piiiiz

Kommentarer
Postat av: FMM

Svar:

Aa jag vet jag har letat efter sånna skor med högre klack. det där var det längsta jag kunde komma. ahaha

2009-03-03 @ 18:38:40
URL: http://missfattyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

dom har en helt svart klänning på gränby c (jc) som är skitsöt tycker jag, sen kan du liksom smycka ut med smycken och snygga skor! Men vet inte vad du vill lägga ut på sånt, bianco har skit fina skor också :D haha där haru lite tips från mig baby :D

2009-03-03 @ 19:13:07
URL: http://asssa.blogg.se/
Postat av: sara

härlig blogg! =)





kika gärna in på min studioblogg http://www.sareinasmakeupstudio.blogg.se

där fixar jag allt! ha de bäst



sara

2009-03-03 @ 21:17:16
URL: http://sareina.blogg.se/sarasblogg
Postat av: Anonym

va gör du...jobbar du?

2009-03-03 @ 21:37:34
Postat av: Anonym

Varför vill du inte berätta vad som hände dina två hundar? Du hade väl en tik förut som fick valpar varav du och din förra kille behöll en?



Det är så konstigt att du inte alls har nämnt det.. börjar undra..



vad hände dem?!

2009-03-03 @ 22:23:35
Postat av: Binta

haha okej tack åsa, ska kolla där :P

sara : okej ska spana in din blogg ;)

anonym : haha för hundra elfte gången noope ;)

Anonym: jag har aldrig sagt att jag inte vill berätta något, det e bara du som e lite trångsynt. Japp jag hadde en tik som fick valpar och ja valpen behöll mitt X .. vad är det som är konstigt? jag har nämnt dom i mina tidigare inlägg, antar att du inte följer min blogg utan VET VEM JAG ÄR!! eller om du nu har följt min blogg så kan du ju blicka tillbaka till dom gamla inläggen som jag skrev om Kiara & kenzo som dom heter!!

2009-03-04 @ 00:48:07
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: carro

vf så otrevlig..? kanske tar d fel med d verkar så

2009-03-04 @ 01:35:25
Postat av: Binta

carro: Nej du tar det inte fel. men en människa kan inte komma in på MIN blogg och kommentera som att den vet allt o som att jag har något att dölja.. den har ju inte ens frågat mig något om mina föredetta hundar så vad är grejen, det är antagligen någon som sitte rå leker smart bakom data skärmen och därför är han/hon anonym. sen skriver den personen på ett sätt som man inte gör... "börjar undra" ja undra på du för du kommer inte få veta ett shiet av mig lixom. man har ingen lust å skriva när folk håller på !!! piiz

2009-03-04 @ 01:54:18
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: Lisa

Dom har fettfina kläder på American Apparel vid hötorget (stockholm), precis brevid kungshallen

Checka där!

2009-03-04 @ 07:18:47
URL: http://gyal.blogg.se/
Postat av: carro

oki men ja tog d som om du tog åt dig väldigt mycket och sättet du skriver verkade lite otrevligt....men svara inte på sånna inägg när d idioter som gräver efter fakta.....de som läser din blgog får nöja sig med det du vill dela me dig...

2009-03-04 @ 17:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0