en fullspäckad dag =)

Jag har nog aldrig kännt mig så stressad i hela mitt liv men nu är allting påväg att ordna sig iallafall.
Men det här är iallafall det som jag fixat klart idag...

* Lägenheten.. Yeeeah jag flyttar i Juni, vart tänker jag dock inte säga än, ni får vara nyfikna ett bra tag fram över!!
* Fixat Listan på alla som kommer på min middag/fest är oxå klar =)
* Färgat systers finger-hår (intern skämt) =)
* Bokat in Uppsalas sköönaste MUA ( Make Up Artist) som ska göra mitt smink på lördag besök henne HÄR!!
* Fixat mina naglar idag & Nagellacket är oxå klart..
* Gjort klart dansen och tränat på den med Zumbas, uppvisningen är imroogn
* Haft stenhård träning med Young Vibez som oxå har uppvisning imrogon på musikenshus, det kommer att bli tuungt=)
* Gett alla pengar till Mathilde..
* Gjort klart dom sista förberedelserna inför min fest =)
* Gått på systembolaget och handlat till mig själv ( för första gången)  Dundeeer!! - haha
* Träffat Marica och shoppat lite födelsedags presenter från henne till mig, det blev en heldel.
* Shoppat en massa själv med =)
* Umgåtts med folk och börjat planera framtiden.

Imorogn kommer morbror Fredrik och hämtar mig med bil sen så sticker vi till Stenhagen och hämtar upp Mathilde och efter det så ska vi shoppa en massa och jag ska hämta nyckeln till lokalen, sen är det dans å en massa annat roligt på kvällen sen ska jag sova för att gå upp tidigt nästa dag, ni får en liten snabb inblick eftersom att jag kankse inte hinner blogga imorgon.

Jag har haft så mycket för mig att jag inte ens hunnit ringa baby :O shiet måste verkligen göra det nu, saknar min lilla älskling nått enormt - hihi god natt på er <3




Kommentarer
Postat av: Emma

Hej gumman hoppas du får en super trevlig/rolig kväll, synd att vi inte kan komma å fira dig Pa sa säkert att jag haft influensan =( skitjobbigt. Du får nog ta och ringa mig tror jag, du kanske har något att berätta?? puss puss min lilla mini shisha heheh...

2009-03-07 @ 14:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0