Det är ju det

Idag söndag vaknade jag upp med lite huvudvärk (liite bakfull). Jag och Baby B gjorde iordning oss och sedan så sprang vi till bussen för att hinna med 3 tåget till Stockholm. Jag käkade lite mat innan jag sa hejdå till baby B för att sticka iväg till dansen, snackade i telefonen med Mathilde hela vägen ner till danssalen och vi diskuterade Lundellska & Kurder..??!

Hur som helst dansen gick jätte bra, jag är nöjd med min insats för idag =) Efter dansen mötte jag baby B och käkade en fet pasta tallrik i solna, muums vad good den var :D Sedan så gick vi hem till B där jag e nu och chillar för jag kan inte sova... hahaha jag har insett att klockan är över 12 och att jag redan nu fyller år eftersom att det redan ramlat in ett tiotal sms som grattat mig... och på min blogg var det visst ockcå någon, den första.. Jag loggar in på msn och alla bah grattis, grattis, grattis...frågan ärom man vägar logga in på facebook där man har typ 800 vänner..?? haha

nej nu ska jag nog ta å kolla på film, som sagt jag kan inte sova så det lär nog inte bli det iallafall ..god natt!!

ps. Ska till systemet det första jag gör imorgon, är det någon som ska ha något?? -hahahahha skojja, jag köper inte ut!

Kommentarer
Postat av: Hamma

jag lovar du är verkligen jätte vacker:) är du modell eller något:)? kan jag få din msn om du vill ge:) pusssss

2009-03-24 @ 17:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0