Ingen blogg-torka här inte!!

Nu krigar jag för att bli brunare än mina systrara och lille bror, dom e ju svarta :O. Har legat ute på baksidan på våran studsmatta i solen och pressat, bokstavligen pressat. Ska ut i tvätten snart och slänga in en maskin sen blir det oliv olja å hela köret. familjen ska grilla här ikväll och morfar e här, det är nice. Han åker tillbaka till värmland imorgon så vi sticker till gränby c för att handla. Jag har ett dilemma: Stockholm eller Uppsala? lite ångest, men tror det blir Uppsala för jag har en massa saker att fixa.

Fin besök ska jag få med, från min aldeless speciella kurd och ett paket ska hämtas ut på posten från stockholmsgruppen cosmetics, får se vad som finns för nice där i, kommer att skriva om det när jag sett vad som finns där i.. Ooh spännande =) Snackade med en kille, eller rättare sagt man idag med och har fått ett jätte fint erbjudande vad det gäller dansen... men detta gäller då min dansgrupp som jag förstod det så nu måste jag se och kolla med folk för det är lite knas på den fronten och folk har styckit iväg till Gotland å grejer.. så vi får se hur det blir!

Gud vad jag verkligen inte har någon "blogg torka" jag har ju uppdaterat som aldrig förr, men så är det alltid faktiskt bara ja har tillgång till internet å inte sticker iväg till Stockholm. Jag har så mycket i skallen som jag bara måste få ut hahah. Men om ni vill ha mer så får ni kommentera mer... och gå gärna in på min nya kategori och kommentera dessa inlägg, jag behöver andra människors åsikter om saker å ting och ni får JÄTTE gärna vara anonyma!

Nää nu ska jag bjuda på en sliten bild på mig driekt från studsmattan, Bless N Love!!

On the studsmatta =)

Ser ni hur brun Mabou är i ansiktet och lika vit som mig på kroppen. har han haft t-shirt eller har han haft t-shirt när han varit ute å lekt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0