Video shoot!!

Lördagen var knas och jag och vendela skulle vakna otroligt tidigt för att åka och vara med i en musikvideo inspelning som skulle öga rum på blue moon bar i Stockholm. Vi skulle vara på plats kl 09.00 och efter att ha kommit hem vid 05.00 efter tävlingen å allt dagen innan så var det slit att gå upp klockan kvart över 7 då väckarklockan ringde. Hur som helst så kämpade vi oss upp ur sängen och åkte mot stureplan och till blå mån baren, haha där människor såg pigga och glada ut och som hade varit på plats sedan halv 8 på morgonen, usch!!

Vi sattes direkt i kön för sminkning och styling av hår och kläder... Vilket man kan säga vad man vill om. Jag fick lite för mycket rosa ögonskugga iallfall, men det kankse skulle se snyggt ut i sälva videon, vad vet jag m sånt lixom ;) haha
Det var många scener som skulle sättas med olika kläder, smnk och olika människor och emellan tagningarna så var man så svettig, sliten och trött, speciellt när vi skulle dansa i olika scenerna och makeup artisterna var snabbt på plats för att pudra på oss och fixa sminket.

Sedan så skulle jag, vendela, Marsella (en skiiit duktig dansare som oxå va dommare på reggaeton sm) och Bianca sätta ihop en egen koreografi på några minuter, för att sedan öva in den och köra framför kamrorna. Vilken press man fick på sig, och jag osm älskar att jobba under stress och press ( till en viss nivå ) men självklart så grejade vi det och allting satt hyfsat bra tillslut när det var våran tur att köra. det hel skulle föreställa som att vi "battlade" mot en annan dansgrupp... aa och vi får väll se hur det ser ut när videon kommer ut, vilket den gör om ca. en månad ( kägger upp den här då)

Mitt i allt så skulle alla människor ( statister & dansare) stå i en halv cirkel och digga och artisterna skulle stå framför alla och göra "sin grej" dock så bad dom alla dansare och dom som varit med i många scener tidigare att stå lite längre bak eftersom att vi skulle vara med flera gånger. Jag, vendela, marsella, bianca och två till pallade verkligen inte vara med i just den scenen för vi hade gjort så mycket och dansat och var väldigt trötta så vi ställde oss längst bak och lutade oss mot ett "räcke". Mitt i allt stoppas musiken och regissören säger att det är för mycket killar i fram och att tjejerna måste gå fram, så alla tjejer går fram förutom vi som skulle dansa sen, eller har dansat tidigare. sedan så kommer han bak paker på mig och säger att jag ska stå längst fram vid artisterna och dansa.... alltså ni fattar inte hur trötta jag var, nu var klockan ca  19.00 och jag hade varit där sedan 09.00 och jag hade bara sovit 2 timmar natten inna. jag ville bara dö.

jag hoppas att dom inte klipper in så mycket av just den scenen eftersom att mitt ansikts uttryck inte var nice eller att min dans var bra eller energi full...  jag var verkligen inte nöjd med min instats i just den scenen och önskar att dom kunde ta om den, men men hoppas inte man ser så mycket av mig och mina miner sedan i videon. Vendela var inte nöjd med sitt smink för dom gjorde henne vitare - hahahahahha ( hon va för svart, skojja) Och mig gjorde dom "backslik" på ni vet så som beyonce har i if i wer a boy videon, men jag ruffsade till det lite senare :p hahaha


vendela som håller på och blir stylad och fixad...

Vendela & jag

Jag & energi drycken som jag knarkade för att hålla mig vaken!!

Jag & världens sötaste mulatt bebis, Isabell =)

Jag & marsella ( Chef, kollega och vän)

Bianca & Jag


Marsella, bianca & jag

marsella, jag & Bianca =)


HAHAHAHHAHA HEELT SLITEN!! RÖÖÖK PAUS!!


HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA, efter att dom pepprat mig med rosa ögonskugga (för 3:e gången), helt sliten med en fet cigg i munnen och aldeless för mörkt läppstift för mig.. det såg ut som att jag hade blivigt slagen =(




Kommentarer
Postat av: denira

jag undrar är det din riktiga ögonfärg eller bär du linser isf vart köper du dina linser:P?

2009-06-15 @ 19:32:17
Postat av: Anonym

vart har du köpt den där tunikan? skit fin

2009-06-16 @ 11:05:06
Postat av: Bintan

Du är lite lik Beyonce och så tycker jag att du e väldigt lik din mamma på endel bilder :-)

2009-06-17 @ 19:24:12
URL: http://bintan.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0