Dom kallade mig Pocahontas!!

Igår var vi ju på people och festade en hel del med tjejerna som tog studenten, syrran och grabbarna från "G" - hahaha. Iallafall Adam Tensta uppträdde i Uppsala igen ( tror han gillar vår stad =) ) Jag hörde bara en låt han körde för  jag och Dennis stod i rökrummet och minglade- haha. Jag, Faal, samson, wallid & Mona va in i vip rummet (det vita rummet) och satt o snackade med en massa folk, trevligt var det och wallid förstörde våra liv med drinkar, hahaha Jag o Babak ( stavning?) stod och pratade lite och jag har nu fått reda på att han brukar läsa min blogg varje dag Ibland ;) haha. Och han är inte ensam om att tycka att jag borde visa upp lite mer t.ex. "dagens outfit" för jag har bra klädsmak. Så det kankse blir så snart då, sommar kläder e inte helt fel det heller =). Aja, nog snackat... jag har inte tid att skriva ska ta tåget ( om inte världens bästa kan fixa skjuts) till stockholm för att fira min Kusin Alieu som fyller år idag. Ett jätte, jätte stort garttis till honom som blir 26 ( gammal gubbe ;) ). Det blir grill fet coh partyy och många bilder =), här får ni bilder från igår =)


Hej hej, här sitter jag och letar efter något viktigt i sista minuten när det är två minuter kvar innan bussen går (alla skriker Binta skyyynde, som vanligt)

Saida( han som ville va med på ALLA bilder, han ville ta min plats, fast det va MIN kamera - haha) Jag lins lusen nr 1, hassan aka. Hassman is the shiiet, Öhh vette fan vem det är, men någons kompis och sedan så har vi chrille!!

Mona ville visa att hon har vita tänder & jag att dom var raka =)

Vi tjejer skulle ta bild och så hoppar Said fram från ingen stans, men det är lugnt vi tar en till =)

Yes fina Nybygårds flickor har vi här =)

Gottsunda Grabbarna & Nybygård Tjejerna =) ( haha fett söta, sara, wallid & jai)

Hengameh & Binta

Jag & Lillen sara =)

Adam, Ibbe & Babak på scenen =)

Fett söööta <3

Här kör man tävling i pardans, ser ut som att det va jai och ralle som van =)

Mona och jag i v.i.p. =)

Jag & Mr Dennis =)

Adam & Mona, alltså jag döör för den här bilden!! HAHAHAHHAHAHAHAHAH HELT BÄÄST!! HELT TRÖTTA PÅ LIVET!

Dennis, Babak & Bror Faal

Adam & Mona IGEN HAHHAHAHAHAHAH ALLTSÅ MAN KAN INTE GÖRA ANNAT ÄN ATT SKRATTA TILL DERAS POSER/MINER. det var inget dom var beredda på heller hahaha

Binta & Ibbe =)

Åh vad glaaad jag var =)

Bingo Rimér  & Lill B

Walid, Bingo, Binta & Ibbe

Mona, Faal & Jag - hahahha Adam dyker in lite i bakrunden med =)

mona, adam & Jag hahahahahah

och den här bilden får avsluta hela kvällen. Sorry Babak för att någon (fotografen) kapade ditt huvud, haha men bilden blev endå tung! Hoppas ni får en bra kväll gott folk =)


Kommentarer
Postat av: lisa

Asså f*n. Jag som funderade start att köpa tunikan du har på dig. Men, gjorde aldrig det. Den sitter så snyggt på dig =) Jag var osäker om bandet på tunikan gick runt tröjan eller var fastsydd där framme. Är det så?

By the way, Mona är slående lik Kelly Rowland =)

2009-06-07 @ 00:39:39
Postat av: lovisa

söt

2009-06-07 @ 15:48:06
URL: http://peerla.blogg.se/
Postat av: Anonym

shit du ser ju helt annorlunda ut utan dina " grills".

Mjaaau =D

2009-06-08 @ 15:59:08
URL: http://heedie.blogspot.com
Postat av: raquel

okej sitter typ här och dregglar, fyfan va fin binta! ditt leende ÄGER, det blev asfint ju! ååå.

2009-06-08 @ 18:31:50
URL: http://raquel.blogg.se/
Postat av: Binta

lisa : den är fast sydd i tröjan, skärpet la jag dit själv =)haha jaa visst är hon =)

anonym: haha jaa det blev faktiskt stor skillnad och jag gillar det =)

raquel: Men åååh taack så jätte mycket hjärtat du e oxå katt!! gaalen katt =) <3<3 älsk =)

2009-06-10 @ 00:51:36
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0