Dansuppvisning för små tjejerna =)

Hejsan alla glada =)
Sorry för dålig uppdatering men jag har varit jätte upptagen. Igår så vaknade jag klockan 07.00 ( gick och la mig vid 05.00) sedan så skulle Young vibez uppträda för hela heidenstams skolan, men eftersom att mer än halva gruppen var borta så fick jag och vendela hoppa in och dansa. uppvisningen gick bra, några små fel blev det... men men vendela lärde sig koreografin dagen innan. Hon har ju sett den och varit med flera gånger när tjejerna dansat, men aldrig dansat själv. jag har filmat men klippet var tydligen för långt för att kunna läggas upp på youtube, men jag ska prova igen lite senare ikväll. Efter uppvisningen så åkte jag hem till mig och sova med tjejerna, några drog hem lite tidigare men jag och isa rörde oss mot mamma vid 9 på kvällen. Här har ni bilder från uppvisningen =)

Midia & sepideh  ( träning i klassrummet)=)


Vendela, Jag, Sepideh, midia & shajwan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0