Dåligt väder & härliga planer för helgen!

gooooooood morgon allihoBa =)
Sitter här i vardagsrummet med hela familjen, sara, sandra, hengameh och shiva. Vi sitter här och kollar resor jag och mamma som skall bokas innom en snar framtid =) Idag är det torsdag, regnigt, ruggit och det finns inte så mycket att göra. Jag vägrar sätta min fot utanför dörren (om det inte blir en gränby C med bil) i det här vädret... sitter och hoppas på bättre tider helt enkelt. Ihelgen så blir det en heldel fiesta faktiskt, niice =)

sandra fyller 20 på söndag så på fredag ville lill gömman fira sig på People i Uppsala. På lördag ska vi fira henne i Stockholm, vart vet jag inte än men det återstår att se! Min ksuin fyller också år, så det får bli någon kombination =).och på söndag är jag i stockholm för mina elever har avslutningsfest med dansuppvisning, kom dit och titta =) Nu ska jag snart färga sandras hår, ska göra ljusa slingor i hennes hår =) Men idag så ska jag nog bara vara hemma och ta det lugnt =) hörs senare =)


Kommentarer
Postat av: Petra

omg, jätte fina ögon ;o !

2009-06-04 @ 18:13:06
URL: http://petrraa.blogg.se/
Postat av: soulie

du ser ut som en docka, sjukt vacker.

2009-06-06 @ 02:44:27
URL: http://www.assuefacente.blogspot.com
Postat av: Anonym

fina linser

2009-06-07 @ 03:41:06
Postat av: Anonym

va vacker du är.. :)

2009-06-07 @ 23:45:26
URL: http://isa2.blogg.se/
Postat av: Jamaicaa

Näämmen Herreguud, Pallar ej



Du är så fuckiing lik Rihanna där, finare till och med.

2009-06-09 @ 18:05:23
Postat av: Binta

Petra: tack men det är ej min riktiga ögonfärg =)

soulie : Oj, själv tycker jag att du tar i lite men tack tack så jätte mycket =)

Anonym: jaa visst är dom, men jag har ett par blå som jag gillar mer =)

anonym: taack =)

Jamaicaa: Oj taack själv tycker jag inte att jag liknar rihanna men tack för hon är väldigt vacker =)

2009-06-10 @ 00:46:38
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: Anonym

beyonce 2 !

2009-07-12 @ 18:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0