För jag har tagit studenten.... för länge, länge seeen!!

God morgon!!
Vaknade för ett tag sedan och sitter hos mamma nu med hareg, jai & Sara. Morgonen har börjat sådär och jag har absolut inte fått någon sömn inatt för jag la mig 04.00 och hade tvätt tid klockan 06.00 och JA jag var tvuuungen att tvätta


Jag på studentdagen =)

Bintan, Micke & Mathilde

Min klass =) Ex3A

Pappa & Jag

Jag, Nike & Mathilde

mamma emma, lilla jag, farbror/pappa pa =)

Frida, jag och Morbror fredrik =)

Jag & Min bästaste bästis =)

Lilla Lyckliga gambianen, med flaggan o allt på sins tora dag =)
Om du vill läsa mer om just min student dag så länkar jag till 3 gamla inlägget dagen innan, under dagen i skolan och senare på kvällen =). nu ska jag in till stan för att titta på alla vänner som tar studenten, jag ska hinna med 2 utspring så jag har liiiiiiite ont om tid och inte alls tid till att sitta här och skriva. tråkigt bara att det blåser kallt och kommer att regna om någon timmes, själv hade man världens bästa väder och värdlens bästa dag =) hej då =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du och Mathilde är verkligen jätte fina

2009-06-05 @ 15:02:16
Postat av: Anna

vilken skola gick du i? :)

2009-06-05 @ 19:50:01
Postat av: Binta

anonym: tack så jätte mycket=)

anna: jag gick i guc =)

2009-06-10 @ 00:44:47
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0