U are my girl, we are grils... dont u know that i love u!!

Vi har gått igenom ur och skur tillsammans men vi bråkar aldrig, förutom en gång, förra sommaren. Nu har vi känt varandra i dryga 15 år och det känns bara bättre och bättre för varje dag och år som går. Hon är härmed en familje medlem, på heltid och hon tillbringar mycket mer tid hemma hos oss än vad hon gör hemma hos sig själv. Den är få som ogillar henne och många som gillar henne.

Det finns en person som betyder jävligt mycket för mig, utan att jag tänker på att hon egentligen betyder något speciellt för mig. Det finns en person som jag vet, kommer att finns där för mig, utan att jag behöver be om det och utan att hon ska behöva säga att hon gör det 150 gånger. Det finns en tjej som jag skulle göra mycket, mycket, väldigt mycket för. Det finns en tjej som är som min lillasyster, bästa kompis, kusin, och en skön vän, allt i ett!. Jag skäms inte över henne på något sätt och jag skulle vilja lyfta upp henne högt, så att alla ser vilken underbar vän jag, mina systrar och mamma har. Och utan att jag någonsin har tänkt på det så slog det precis mig, hur mycket jag älskar dig Sara Christina Ghofran



This is true love, when u dont know that u love some one!

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är bäst! Den underbaraste som finns.. Du är min förebild, min storasyster, min vän, min familj! Den mest underbara människan är Binta! Du är guld värd. Du är den jag VET alltid kommer att finnas där, som vad som än händer kommer ställa upp och skydda mig som din syster. Jag kommer göra det samma för dig! Du är den bääääästa man kan haa <3 Jag älskar dig.

2009-06-24 @ 03:28:00
URL: http://saraghofran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0