Söndag

Jag fick väldigt bra svar angående min så kallade 22-årige och "jätte mogna" vän som planerar att sno och kasta mina grejer. Tack nu vet jag hur jag ska bete mig och agera, inte för att jag inte visste det innan utan för att när man står någon nära så blir man blind på ett sätt och ser inte eller glömmer bort vissa små saker och jag kom precis på att hon har gjort många fula saker ett fler tal gånger inte bara mot mig utan även mot våra gemensamma vänner, men det får stå för dom om dom väljer att förlåta & lita på henne för saker och ting som hon har gjort tidigare!!.

Igår så blev det en gaaalen kväll för mig och Sara och alla andra som var inblandade, hahaha. Jag hade skiiiit roligt och jag har aldrig skrattat så mycket som jag gjorde på vägen hem med sara, alltså på riktiiigt. "Binta lilla stjärna dääär..."ha.
NU är det sjukt fint väder och jag ska faktiskt ut och lägga mig i solen och bara njuuuta, i väntan på sara innan vi taggar vidare och gör något flippat, as we did yesterday!!

Förresten i inlägget som jag skrev om min så-kallade-kompis ( vilken kompis skulle göra så där lixom ). Så kanske ni noterade att jag har skapat en ny kategori. Alla mina kategorier börjar ju med Binta, så den här fick heta Binta´s domstol. Det jag kommer att skriva om i denna kategori är händelser som detta med en vän till mig. Nu handlade det om mig men ibland kanske det handlar om en kompis eller min syster eller så kanske jag faktiskt bara hittar på någonting att skriva om. Det är då meningen att ni ska gå in och kommentera och säga vad ni tycker om hela saken.. kul vah?!

Nä nu ska jag ju som sagt ut och sola =) Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0