SM i Reggaeton!!

Jag fick ett Mail där någon undrade lite över SM-tävlingen som jag var med i förra veckan. Det var ju nämligen sm i reggaeton  som inte alls är min grej egentligen och ingenting jag någonsin prövat på tidigare, men endå hade turen att gå vidare i. Det var jätte duktiga dansare på plats och jag vet att dom som gick vidare i omgången innan som jag nu ska möta är sjukt duktiga. Snart är det semifinal,eller snart å snart,  nämligen den 14:e Augusti La Isla i Stockholm. Ni får gärna komma dit och kolla på, heja på er favorit dansare eller bara festa loss själva. Jag länkar iallafall HÄR till hemsidan där man kan hitta all information om tävlingen under alla flikar, så hoppas jag du som mailade mig hittar svaren där på alla din frågor ( dom var en hel del ).  =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

dina shorts är ju jätte fina! :)

vart har du köpt dom? :D

puss!

2009-06-23 @ 22:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0