Licens för att skaffa barn!!

Det här är så fruktansvärt hemskt!!!
Jag gråter nästan när jag läser det här. Hur fan kan man få göra så här mot sina barn?? Detta är Sverige, sånt här borde inte kunna få hända. Hur sinnessjuk är inte den här mamman. Gud jag vill bara ta hit barnen, hem till mig och ge dom det bästa som finns, all kärlek i världen. varför skaffar man barn om man inte vill ta hand om dom? det är förfan människor de med. man kan inte göra så här usch usch usch jag blir så fucking arg. Vill att den här mamman ska få lida i resten av sitt liv, så fruktansvärt mycket att hon inte vill leva längre. jag önskar henne allt ont i världen som finns och jag önskar barnen all lycka i världen, all jävla lycka!!!. Dom förtjänar att bli behandlade som kungar och drottningar...

Hon har torterat dom, krängt dom, skadat dom på alla sätt!! Jag har kopierat in lite av det som barnen själva har berättat!

- Vi får inte duscha, bada, borsta tänderna eller ha kläder på oss i lägenheten, sa den sjuåriga flickan till polisen.

- Hon slår mig och storasyster hela tiden, men inte flickan. Vi får aldrig mat och jag kan inte komma ihåg senast vi åt, berättade den femårige pojken.

- Det känns inte bra i hjärtat. Hon är inte så snäll vår mamma, hon gillar inte oss. Hon hatar oss, sa den äldsta flickan.



jag ska låta er läsa artikeln i aftonbladet HÄR
Och till Metros artiklel HÄR
så får ni se vad jag snackar om!!!



Här fick dom sova, utan madrasser å allt :O

och här är deras fräscha handfat som ALDRIG städats!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Den här kvinna SKA ha livstid fängelse. Oj, just det, kom just på att livstids fängelse innebär 10 år.

Som sagt Sveriges straffsystem suger väldigt mkt.



Angående gravidfrågan. Tyckte inte att din syrra ställde en dum fråga. Har själv undrat om man kan bli gravid 2 ggr samtidigt.

Fick svar på det i en artikel från aftonbladet för något år sedan. Hittade också artikeln på nätet: http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article901324.ab



Det går, men det är mkt ovanligt ;D

2009-06-25 @ 01:12:33
Postat av: Anonym

fyfan vad hemskt

2009-06-26 @ 13:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0