Jag e dålig på att svara,... nu vet ni varför!


Jag måste säga det att jag är jätte dåligt ( och svarar aldrig ) på era kommentarer om ni frågar något eller så, men det är för att jag oftast inte hinner. Ni får fråga saker när jag har frågestund i stället, eller skicka ett mail till mig om ni undrar över något så svarar jag så fort jag hinner. men att ha en massa olika frågor i olika inlägg gör det bara svårt för mig att gå in i varje svara, eller kommentera tillbaka sedan gå in för att acceptera mina egna kommentarer ( för det måste jag ju också göra). så ni får ha lite överseende med det!!

men jag vill verkligen säga tack till er som kommenterar ( det blir som en bekräftelse på att någon iallafall läser & oftast gillar det jag skriver) och tack till alla er som skriver så fiiina kommentarer till mig, tack så jätte mycket, verkligen tack!! och till er som undrade i kommentarer och Mail vart jag köpt min klänning så kan jag ju säga att jag gjorde det på BikBok =)

Bless n Love<3


Jag älskar er tills mitt hjärta säger STOPP!!


Kommentarer
Postat av: A

varför tror du folk är intresserade av dig för? HAhah de va ju de värsta man hört, "ni får ha överseende med de" Ha ha säger vi bara!

2009-06-26 @ 14:25:41
Postat av: Emma

Shit va stor jag va!!! hahaha Man glömmer snabbt =)Gumman mitt hjärta glöm inte att bakom alla otrevliga kommentarer ligger en jävla massa avundsjuka!! puss puss

2009-06-26 @ 23:54:53
Postat av: petra

tss folk är ju så intresserade av dig satt det inte är sant. vem orkar annars gå in på din blogg och komentera om den inte är intresserad ?!

2009-06-27 @ 19:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0