INGEN SÖMN ALLS!!

Good morgon!!
Alltså ni fattar inte vilken natt jag har varit med om - hahahahah helt sinnes sjukt. Jag, Sara & Derias åkte bil till sävja, Sara körde - haha vi chillade och blev galet myggbitna innan vi tog fart att bege oss innomhus i några timmar innan Bullet och hans gaalet roliga vänner hämtade upp oss med bil och körde hem Derias och mig o Sara till gränby. Efter att ha stått och chillat ett tag så träffade vi grabbarna en kort stund när vi var på väg vidare, träffade även på ghazaleh en snabbis.

Vidare blev vi uppmötta och chillade hemma hos en kompis i några timmar innan vi rörde oss mot statoil vid ca. 05.00. Där köpte vi mat och ringde en taxi som tog oss tillbaka till äckel-päckel-mygg-horunge-sävja. Träffade becca en stund med på en cigg och sedan så satt vi och åt mat med boysen som en riktig familj ( jag var typ mamma, hahahah ). Ombytta och klara för sängen var vi vid klockan halv 7 på morgonen men ingen sömn blev det då inte.

En massa sagor, knasigheter osv.. på gick fram till halv 9 på morgonen - hahaha. Jag var så övertrött att jag själv inte ens visste vad jag hette eller var någonstans. Dom andra bestämde sig för att va vakna hela natten men jag pallade inte så jag gick in i ena rummet (där det var galet varmt så jag öppnade alla fönster och alla fläktar var på max. Folket kom in, en och en och störde min försöka-sova-stund, allt för att jävlas. Men vid ungefär kvart över 9 på morgonen somnade jag.

När väckarklockan ringde på mobilen klockan 10.00 var jag sååååååååååå sliiiiten. Alltså ni fattar inte!! det kändes som att jag hade festat 36 timmar i sträck och gått i högklackat i två dar utan att ha tagit av mig dom eller vilat mina fötter. Jag vaknade och hörde en massa liv, alla hade somnat förutom sara och en till som härjade, dom sista 20 minutrarna så somnade dock Sara och min väckarklocka ringde i en halvtimme innan jag fick liv i henne. Nu sitter vi hemma hos mamma för saras mamma kom och hämtade upp oss på morgonen, vi ska iväg och bada nu med lite underbart fölk.
Här har ni kvällen ibilder!! Blezz N Love =)



Sara kan det där med att köra hon =)

Derias skulle aldrig åka någonstans utan sin mobil!

Lill B in the car!

Derias =)

Klockan 05.00 hahah sliiten

Okeeej nååågon gillar ketchup :O vem har så mycket i kylen lixom hahah

hahahah då var klockan 7 på morgonen ...

hahahahahahhahahaha säääger jag bara!

Sarisen: redo för sängen eller bus?

Kommentarer
Postat av: Becca

HAHAHA jaja, ni fick sova där ändåååå?

2009-06-30 @ 14:12:33
Postat av: Derias

HAHA ni är galna ni tjejer, efter ni skjutsade hem mig sov jag som en bebis, hur pallar ni asså??

2009-06-30 @ 22:55:28
URL: http://deri.blogg.se/
Postat av: sara

HAHAHAHA jaaa!!

2009-06-30 @ 23:47:32
Postat av: Anonym

Det e ju simon föfan

2009-07-01 @ 02:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0