GRATTIS LIL BINTA PÅ FÖDELSEDAGEN!!

Ja må hon leva,
ja må hon leva,
ja må hon leva uti hundrade ååår,
ja visst ska hon leva,
ja visst ska hon leva,
ja visst ska hon leva uti hundrade ååååår.
Ett fyr faldrigt leva för kornelia hon lever,
hipp hipp hurra hurra hurra HURRA!!!!


Idag fyller mitt älskade lilla troll 4 år. Tiden har gått så ruskigt snabbt och det kändes som att hon föddes igår. Det är som sagt Kornelia, lill Binta som fyller år idag och hon är min lilla söta kusin =) Hon är döpt efter mig och heter Binta i första namn och kornelia i andra namn men vi säger kornelia, det blir lättast så för det finns ju bara en Binta =). Hoppas att du får en helt fantastisk och underbar dag för det är du verkligen värd (du får be mamma läsa upp det här till dig, för du kan ju inte läsa) Men du ska få en aldeless speciell födelsedags present av mig, men det går inte just nu utan vi måste ta det när jag har lite mer tid, vilket blir om en månad ( pappa har redan gett sitt tillstånd ). Jag saknar dig jätte mycket och jag kommer till stockholm i helgen och då ska jag äntligen få ge dig massvis med pussar. grattis igen min lilla guld unge och hoppas du får allt du önskar dig. Jag älskar dig jätte, jätte mycket sötnos <3

ps. Jag vet inte om jag hinner ringa och säga grattis innan du gått och lagt dig, men jag ska försöka. Du vet stor Binta brukar vara ute sent. Annars hörs vi garanterat imrogon <3


Kommentarer
Postat av: Kornelia

Tack min stora Bintakusin! Jag älskar dig också! Puss och kram Kornelia

2009-06-30 @ 19:47:54
Postat av: Anya

Gjorde inte du ett litet rassistiskt inlägg på aidaritas.blogg.se?

Du skrev fäljande: sluuta leka gullig din jävla mulatt jävel!! ?

2009-06-30 @ 23:15:31
URL: http://tyvarrarjaginge.blogg.se/
Postat av: ouraka

Hej hej :) Ny läsare här! Hitta till din blogg via zumbas och youtube videos...jag älskar dancehall musik och dans! Jag undrar om ni lär ut dans i Uppsala? Ni är riktigt grymma på att dansa!



//Ouraka

2009-06-30 @ 23:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0