Garttis Kusin alieu!

Åh vilken underbar helg jag har haft!!
Åkte till Stockholm på lördagen, mycket senare än planerat så jag missade hela grillningen med släkten och deras vänner tyvärr. Jag och sandra drog hem till Farmor och fixade till det sista som skulle göras på utsidan innan vi drog in till stan och styrde klackarna mot Layer Cake. På plats så möttes vi upp av en glad kusin som firade sin födelsedag med drinkar, vänner och familj. Glabbarna var redan boozade ( fulla) när vi kom fram och alla var på glatt humör, musiken va bäst och jag drog diekt mot dansgolvet. När det närmade sig stängning så uppstod det lite problem, men det löste sig sedan.

Vi alla drog hem till min kusin alieu ( födelsedags barnet), vissa fortsatte hinka men det var jag inte på humör för att göra så jag hoppade alkoholen helt å hållet, för att sedan decka fiint på soffan med Sandra. Bilder får ni senare men det finns bara typ 5 bilder, hade hlömt minnes kortet så det fanns inte plats för fler bilder tyvärr =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0