Det går bra nu, kompis det går bra nu!!

Förra veckan blev jag kallad till studio för fotografering till en jätte rolig grej som jag kommer att skriva mer om senare då det blir aktuellt. Men det är ett Dans erbjudande som jag inte kunde hålla mig ifrån och som jag bara var tvungen att tacka ja till. Det är något alla dansare, även dom på den högsta elit nivån skulle tacka ja till. Helt super duper, med en massa roliga grejer som kommer att hända dom närmaste månaderna. Vendela följde med mig till studion när jag skulle fotograferas och hon satt bakom fotografer och tog själv lite smyg bilder. Sedan så lekte vi lite med kameran båda två och tog kort tillsammans =) Så här blev iallafall bilderna med vendelas kamera, dom från fotografen kommer jag att lägga upp lite senare och dom blev förhoppningsvis mycket bättre för vendelas blev jätte ljusa och fick en konstig färg, kan bero på den starka blixten, jag har iallafall gjort dom mörkare =)






Kommentarer
Postat av: valis

Haha du la inte upp på dina fina skor? ;)

2009-06-23 @ 13:45:12
URL: http://veendelaan.blogg.se/
Postat av: Tonårsmorsa

Jättefina bilder!! ♥

2009-06-23 @ 18:40:04
URL: http://tonarsmorsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0