Binta Goes Bikini

Gooood Mooorgon ina små sool strååålar.
Idag är det dags för mig att åka iväg och bada, med Deydey och den fina bilen och neeej det blir varken en greneberg eller en fjällnora bland alla pissluffar människor vi ska till ett mycket finare ställe som faktiskt inte ens ligger i Uppsala =)
Men först ska vi förbi mig och hämta bikini och så eftersom att jag har sovit hos Deydey så har jag ingen bikini här tyävrr :P Jag är skiit hungrig, måste rensa Dey´s kyl å kolla vad hon har där, sedan morgon ciggen som jag inte tagit än och sen är det bara att dra iväg. Vi hörs lite senare ikväll =)


Den enda bad bilden jag har är från Gambia, så ni får nöja er med den =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

äru ovän med mathilde?

2009-06-26 @ 13:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0