Studenten & Utgång =)

Igår var inte vädret på topp men alla studenters humör var iallafall. Jag drog till slottet för att kolla på tjejerna som skulle springa ut klockan 14.15 från Lundellska. Alla var jätte finta och det var verkligen roligt att se alla studenter, fick mig att påminnas om när jag tog studenten 2008. Åh Jag önskar verkligen att jag kunde spola tillbaka tiden, ett år, bara ett år =) Efter det så stod alla och minglade med sina familjer, vänner släkt och andra betydelsefulla personer som hade dykt upp för att ta emot dom innan dom skulle vinkas av och åka flak runt hela stan, i timmar. Jag, sandra, hareg, Peyman & berri åkte på Mona, Zema & Lwams feta flak =)

Efter Flaket så drog jag och Harre till mamma och sedan till min lägenhet för att fixa i ordning oss och på vägen dit så ringe mona och sa att hon och hennes kusin skulle komma för bi, vilket dom också gjorde. Hinket sattes igång och jag stod och lockade mitt hår för fullt om och om igen för att det skulle hålla sig eftersom att jag hade glömt att köpa hårsprey =/. Vi Drog till BJ där dom andra tjejerna redan hade gått in för o festa, själv så hade jag inte köpt någon biljett och jag står INTE i köer, speciellt inte köer som tar mer än 15 min när man ska in och klubba. För er som inte förstår vad jag snackar om så kan jag berätta att jag snackade med en kille som hade stått där i över 2 timmar.

Om du var där tidigt så var det lugnt men kommer du dit vid kl 12- halv ett så är det kört, en ut - en in och sen så var det stopp. Vi 4 drog till people trotts att jag mycket heller (då) hade velat festa på Bj, men det fanns ingen chans att komma in. Det känns faktiskt lite jobbig att inte behöva visa leg på people heller för då har man lixom varit där för många gånger, haha. Aja min syrra och alla mina nära å kära fanns där med henne och jag trodde verkligen inte att jag skulle ha så kul som jag hade. Det var gaaalet sjukt roligt. Walid är bäst - det är allt jag kan säga =) Här kommer lite pics på tjejerna från studenten =)


Adiam som håller i Lwams plakat =)

Min stora lilla älskling

Zeeema min lilla älskling =)

Mathilde, Linda och Jag

Sandra, Lwam, Mona, Jag & Hareg =)

Sevan & Tima Emamiiiii grattis lillen =)

Rafal, Zema & Mona

Tjejernaaa på flaket =)

hahah fett sööööta å heelt glada =)

För vi har tagit studeeeeeeeeenteeen fy fan vad vi e BRA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0