Yes We Can!!

God Morgon =)
Mer uppdatering om veckan som jag varit borta får ni lite senare ikväll, jag vaknade nyss och måste skynda mig iväg till Stenhagen för att dansa och träna med tjejerna, vi har ont om tid på oss så det är nu det gäller, vi måste sätta allt. (fan att vi inte kom på detta lite tidigare, vi har ju haft heeela sommaren på oss). Men men nu är vi ute i sista minuten som vanligt =) haha. Jag är jätte sliten och satt uppe otroligt dumt länge i natt och gjorde absolut ingenting vid datan. Hareg började ta deprimerande promenader för sig själv och med sin mp3 och en cigg lixom så jag satt här själv och kastade i mig lite nutella samtidigt som jag väntade på att Dj Cartel skulle skicka över mixen som han har gjort till oss!

Nu ska jag kasta i mig lite mer nutella sedan så ska jag springa ut till bussen och åka iväg för att dansa haha =)

Obama : Yes we can!!
Binta: Yes I Can


Kommentarer
Postat av: Midia

Han är klok mr president!

2009-08-01 @ 00:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0