wa wa wiiii wa!


(vissa bilder måste man bjuuuda på )

Idag är det torsdag och eftersom gårdagens natt blev som den blev och jag hade sjukt roligt så har jag varit heeelt död hela dagen. Åkte förbi grönby c för att köpa lite nagel grejer, nagellack mm, solpuder och lite annat. Jag och sara var och käkade as god mat med och egentligen så skulle vi iväg till fyrishov men folket vi skulle dit med ångrade sig och tyckte att vi skulle köra på en hemma kväll. Så det blir en hemma kväll, men den kommer inte bli som alla andra hemma kvällar. Det blir manligt, kungligt & roligt sällskap och vi ska faktiskt hitta på lite bus och käka godis och kolla på film. Nä folk är på väg så jag ska hoppa in i duschen och fixa mig innan jag rör mig vidare mot min lägenhet.

Ps. tack för alla fina kommentarer=) som jag inte hinner svara på !!

Its not easy, loving me. it get so complicated, all the things u gotta be!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0