The Grind & en jobbig kväll!

Som sagt, äntligen fredag, vi tackade eleverna och sa hej då till allihopa som varit med, föräldrar och vänner kom sista dagen för att kolla vad tjejerna hade läsrt sig och bra feed back fick vi, sånt gillar man ju alltid. Jag och vendela for hem till mig för att packa och fixa till deta sista och vips så kunde vi inte åka, försen efter någon timma haha, varför är hemligt  =). Nåja, in i bilen och iväg till Stockholm, väl framme så fixade vi iordning oss väldigt snabbt och sedan så tog vi taxi till clustret för att gå på The Grind som inte alls var en lyckad fest, inte den här gången i alla fall.

var där förra gången dom hade det och då hade jag super duper roligt från början till slut, verkligen men denna gång var det bara en massa bråk och tjaffs på festen, tunnelbanan och ett gäng jobbiga/omogna tjejer som skulle kolla snett, springa efter en, knuffas å böka runt och rivas på halsar och bara visa hur mycket dom brydde sig om mig och mina vänner, medans vi bokstavligen pissade på folk som bara ville ha jidder, det där är inte riktigt min grej alltså, vill jag något så får jag fram det, vill jag inte något så skiter jag i jag håller inte på å jiddrar så där. Jag har det jag vill ha också får det vara bra, acceptera och GÅ VIDARE. ( endast för att du läser detta, inget annat ).

På vägen hem blev det tumult vid tunnelbanan och en massa grabbar lekte balla och skulle bråka och ha sig, bara för att lixom, helt onödigt. jag flippade däremot på ena vakten & polisen som betedde sig som Horungar idioter. Liter ut en kille från vagnen, kastar ner honom på marken och sedan så sparkar man honom hårt mellan benen, killen gjorde INGET motstånd och sa inget utan han satte sig lugnt ner och han var dessutom INTE inblandad i bråket tidigare heller. Aja mathilde har ALLT på film, ska försöka få henne att ladda upp den ( om den inte är för lång) så att ni får se vad folk som har makten håller på med. Jävla makt missbrukare! Här kommer iallafall lite trevliga bilder innan folk, vakter, poliser, och andra bitches började irritera mig och mina vänner den kvällen!


Och detta fick bli min party outfit!

Im the sweetest trouble maker EVER!!

Jag & aida

Wa wa wiii wa

I Malikas huvud : " Omg, det är en svart kille bakom mig, han e katt, winea lite lätt, sen haffa"
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!


Bumbi gal, Dozee & Lil B


Kommentarer
Postat av: fmm

hahahah tung tshirt fan

2009-07-31 @ 16:22:22
URL: http://missfattyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

hade lampan gått i garderoben eller? du ser för jävlig ut.

2009-08-01 @ 20:30:17
Postat av: Anonym

du e fin. avundsjuk e personen som skrev kommentaren ovan!

2009-08-02 @ 19:04:16
Postat av: ewelina

elr hur avensjuk jävel haha.

vart har du köpt skorna? sjukt fina!

älskar din blogg och du är typ min förebild ! =)

KRAM !<3

2009-08-03 @ 18:29:01
Postat av: Baby B

fatma: haha tack =)

anonym: hahaha så säger bara en osäkr människa som dessutom vet att jag e snyggare!! nu får det vara nog med alla dessa haters and bitches som kommenterar!

Anonym: Vad snällt skrivet =) jag håller med dig =)

ewelina: haha aa eller hur ;)

skorna är från biacos, du hittar dom under kategorin binta shoppar, en bättre bil finns där =) tack för att du gillar min blogg och det glädjer mig verkligen och jag blir verkligen varm i hjärtat av att du ser mig som en förebild , tack =) det e såna kommentarer som får mig att skriva mer =)

2009-08-04 @ 01:01:37
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: Malika

HAHA OMG BINTA!! HAN E JUU UGLYYYY haha

2009-09-22 @ 14:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0