Trots allt, så är han endå en Legend!

Det har snackats en hel del om denna snubbe, om hans musik, barn och tjejer. Själv skiter jag i allt folk skriver i tidningen osv... Jag gillar honom och punkt slut. Okej visst alla låtar är kanske inte helt rumsrena men det spelar ingen roll egentligen för majoriteten av det han gjort (musikväg) tycker jag låter nice, texten har en mening och DET gillar jag, han säger mycket sådan som vi faktiskt inte har tänkt på kanske.? ( eller jag i alla fall)  och även om jag inte är helt in to svensk rap så finns det en heldel låtar som jag faktiskt gillar/älskar, det här är en av dom!!
och att bakrundsmusiken är tracy chapman är ju bara heeelt fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: aida

chilla lite med legend!

2009-07-31 @ 16:14:17
URL: http://aidarita.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har försökt nå dig som ett cepebarn haha, hör av dig främling! Och om du har fixat lur så messa mig ditt nummer eller nånting!

<3

2009-07-31 @ 18:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0