Fiesta in stockholm, Med sistah!

Igar torsdag sa kom lilla syster, hennes pojkvan och rebecca till Stockholm for att festa pa mama africa :) sa vi drog dit hahha bra musik hade dom sjalvklart men for mycket gambianer och for mycket slaktingar och for mycket sliskiga killar -haha. Jag och Becca harjade loss med vara drinkar som gulliga maykel bjod pa, eller aa nastan alla, 90% av det vi drack haha. sa kul sa kul vi hade pa dansgolvet dar alla slet och drog i oss som djur eller kanske odjur. Jag var full, yes i was for forsta gangen pa valdigt, valdrigt lange och jag fick for mig att prata SWENGELSKA heeela kvallen, folk ville ju bara strypa mig haha. alltsa det ar skit kul o snacka swengelska har jag kommit pa juhe :P haha. aja har kommer nagra bilder som jag hann ta innan betterierna dog.

Bless N Love <3


Syrran & Rasmus


Becca & Jag

I Love my sistaah <3 U the fucking Best!!

Kommentarer
Postat av: becca

hahaha fan vad dum du är som lägger upp bilden på mig haha.- men it was very kul iaf :D

2009-07-18 @ 19:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0