Bio & Shopping

Söndag blev en lugn dag för min del. Jag vaknade upp med haregs snarkande ansikte brevid mitt och somnade om igen, pallade inte med trycker och huvudvärken från gårdagen. Vaknade upp igen av att någon kom in och gav oss frukost på sängen, vi blev helt chockade, fett gullig man får vara då.

Vi åkte åt varsitt håll och sedan så var det dags för mig att gå på bio jag såg Drag me to hell. alltså den där filmen är så sinnes sjukt läskig och rolig på samma gång att det inte är sant och vem skrek högst i salongen om inte Binta, ja lovar dne va riktigt läskig men endå tung, se den. det är ett måste!

Innan bion så skulle jag klippa håret hos frissören men ännu en gång så kom vi dit för sent och vi skulle inte hinna göra det jag ville göra med håret så ännu en gång så tröstades jag med två skit fina bikinis och en jätte fin rosa träningsväska =)
Efter det så var det bara hem å sova, typ. hahaha =)


Ormskinn

Leopard.

Min fina väska =)

Båda bikinisarna är från H&M Och väskan är från Stadium =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina saker, passar dig bra =)

2009-07-08 @ 23:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0