Oh no säg inte att hon ska sova i soffan? - Mina naglar har det iaf bra!

Hello!!
Är väldigt trött och känner mig så otroligt sliten för tillfället, Kanske är det för att klockan är 04.08 på morgonen och jag har haft min första träning med Young Vibez på länge efter Jul och nyårs uppehåll och allmän uppvilning inför 2009, eller så är jag bara....trött!! Jag tror det är lite utav allt möjligt faktiskt. Egentligen så är jag ju inte så jätte trött på grund av att klockan är "mitt i natten" lixom, eftersom att jag faktiskt har vänt på dygnet, kraftigt, helt och hållet sedan månader tillbaka "I know its sorgligt" men aja det är mycket roligare att vara vaken på natten. Tycker jag. Mabou håller iallfall med mig, vet ja.Undrar egentligen varför jag tycker att det är roligare att vara vaken på natten?

Det är ju inte direkt så att det händer mer på natten, snarare tvärt om. Det är ju liksom då alla (förutom jag) sover, eller aaa NÄSTAN alla, Min Lillasyster Jainaba sitter också uppe med mig och Ugglar (som morfar hade sagt om han vart här nu). Jai sitter vid den lilla datan framför tv:n i soffan med täcke, popcoarn och allt. Jag själv sitter rakt uppochner i en vanlig obekväm "data stol" som ser mer bekväm ut än vad den är, så som alla "data stolar" typ gör. Jainaba har Webbcam på med en hemlig person, jag får tyvärr inte säga vem som sitter och kollar på henne just nu för hon skulle typ äta upp mig levande medans jag sov och drömde sött. Men jag kan ju säga så mycket som så att Killen tjejen inte har en vacker syn framför sig direkt.

Jag ska förklara hur hon ser ut, ny duchat OPLATTAT (affro) hår, en bulle mitt på skallen, inget smink (inte för att hon behöver det, hon e ju min syster) men endå! Hon har världens fetaste hörlurar på sig för hon sitter och lyssnar på Andra Avenyn medans hon ler lite "gulligt" så att hennes snea tand syns lite lätt, halv ligger i soffan, har satt på världens starkaste lampa som dessutom gör så att man ser ut som ett russin i webbcamen, hon har en svart sliten, stor t-shirt och ett par rosa vanlig trosor på sig Ohoooo kan det bli sexigare? stackars kille. hahahaha min syrra e bara föör gulli.

Nu har hon stängt av allt. Oh no säg inte att hon ska sova i soffan =( oh my good, vart ska jag sova jag som ville sova i den sköna mjuka soffan, orka gå upp och lägga sig på övervåningen, hur ska jag lösa detta?! Får kapa soffa nr 2 då, hur lika o skön den än är. Jag har klippt, polerat,filat,färglagt och putsat på mina fina små bebisar idag (mina naglar). Dom hade blivigt alltför långa och ingen färg hade dom heller så dte var dags att göra något åt saken. Om ni tänker er Fransk Manikyr tänk sedan att själva nageln målade jag i mörk, stark, härlig rosa och där man brukar måla vitt i manikyren så målade jag en härlig,glittrande,ljus rosa färg. det blev super coolt och skiit fint, kan jag lova er! Lägger in en bild, fast man inte ser så bra, som med alla jävla bilder man tar med mammas kamera. Ps. Mina naglar har det bra med en kreativ ägare!

My Nails

Aja, jag ska nog ta och lägga min och sova nu, måste bara ta och dricka ett glas O'boy först (I am beroende av it).

- Bless n Love Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: jainaba

HAHAHHAHHA aaså fett äcklig du är fan :/ .. Jag är ialfall 100 gånger finare än dig fula åsna! :)

2009-01-09 @ 01:28:39
URL: http://jainaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0