Stora Blogg priset.

Det stora Blogg priset presenteras på en galatillställning på Nalen i Stockholm den 2 februari 2009.
Det är 7 olika kategorier 5 stycken av sveriges största bloggare som är nominerade i dessa kategorier.
Självklart så är Tonårsmorsan (min mamma) nominerad o det e jag så stolt över, bra jobbat gammling =)
Hoppas bara att hon får plocka hem priset, men hon tävlar ju mot 4st andra sjukt duktiga skrivare så det blir nog svårt.
Hur som helst så har jag blivigt inbjuden till denna gala och fick ta med mig en kompis ( helst en som bloggar skulle det vara) så jag valde att ta med mig Mathilde, min kusin, danskollega & käraste vän.

så nu på måndag kommer vi till stockholm och härjar igen =). Mamma ska få bo på hotell med en vän (tror hon skulle ta med sig morbrors fru) lite fuksigt att jag inte får bo på hotell, fast det är ju endå hon som är nominerad. Nåja innan galan så ska vi tjejer samlas på hotellet för att fixa iordning oss tillsammans och sedan bege oss till galan. För att jag skulle få följa med och ta med en kompis så var jag tvungen att låna ut ett par av min babies (mina älskade skor) till mamma så jag säger bara OM dom inte ser ut som när jag köpte dom så finns det ingen tonårsmorsa längre för då är kriget startat. aiight??!!

Yeah Yeah, sitter å myser med baby B, ska laga lite käk och sedan bege mig till people och snacka med en vän, vi kan kalla honom mr DJ@people hahha. aja det ska tydigen vara någon slags more-kväll så det kommer väll springa runt en massa silikon,blondin tjejer som ser ut som ankor tack vare deras feta botox läppar där med korta magtröjor å hela köret. Nice då har jag något att skratta åt ....I love it =D. nää ska laga mat nu hör senare ikväll / Natt då pussiluss =)




Kommentarer
Postat av: ..

vad hände me ditt Bless n' love to palestina ??

2009-01-28 @ 20:33:40
Postat av: Anonym

Det där med gamling ska du få äta upp! Jag ska kalla dig för gamling när du är 25 också... eller hur gammal jag nu är...?



Tur du har bigga läppar ändå, så du slipper botoxa dig! Haha...



Sedan hade det ju varit kul om du lagt in detta inlägg och bett folk rösta på mig INNAN röstningen tagit slut...! :-(



2009-01-28 @ 20:54:01
Postat av: Tonårsmorsa

Oups, tror jag glömde skriva att det var jag som skrev föregående kommentar, men det fattade du nog ändå?!! ;-) ♥♥♥

2009-01-28 @ 20:55:10
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Anonym

bor d i egen lägenhet?

2009-01-28 @ 21:00:41
Postat av: Binta

Anonym: yeah jag bor i egen lägenhet..

Mamma: hahhaha e man över 30 e man typ gammal, men ja älskar ju dig endå ;) hahah aa jag vet men hoaas att du vinner endå =)

Anonym: det är fortfarande en massa massa kärlek till palestina i mitt hjärta o huve =) länge leve palestina :)

2009-01-28 @ 21:54:14
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0