Onsdag kväll... Torsdag "morgon"

Efter allt knas med min nacke osv... så åkte jag mot stan för att träffa resten av tjejerna i Zumbas. Vi gick på en liten piercing - shopping - runda och alla köpte nya stavar & kulor till sina piercingar. För mig blev det två stycken nya & mathilde tog nog priset med sina 6 (tror jag) nya smycken som hon köpte. Efter det käkade tjejerna på Mc Donalds men inte jag för jag hade precis ätit en fet pizza och dessutom så har jag bojkottat McD eftersom att dom beslutade sig för att skänka en viss procent av deras inkomster til ISRAEL, McD är amerikanskt och i Usa finns det fler judar än i Israel så det är säkert en Jude som bestämt det. Så jag bojkottar även McD. Jag hängde med tjejerna en bit på vägen till bussen som dom skulle ta innan jag sa hej då.

Efter det så träffade jag Emelie vid tunnelbanan vi åkte och solade så jag kunde bli brunare och fnare, haha. och efter en liten stund så kom Sanne dit. När vi var där så var alla solarium upptagna när folks soltid var slut och dom kom ut så klagade flera stycken på solariumen och dom var knappt bruna,röda eller brända när dom kom ut, så jag väntade och tog det siosta solariumet som var kvar oc som inte fick klagomål. Där låg jag och pressade i 18 minuter och såg knappt någon skillnad. Jag hade bara blivit lite röd på kinderna, men jag såg ingen skillnad på färg eller så.

Efter solnignen så tog Jag,Sanne och Emelie tunnelbanan hem till Emelie och chillade hemma hos henne. Vi gjorde Mission och ringde en massa samtal, vi agerade spioner för en kväll! hahaha, mer än så kan jag inte säga och nu är det torsdag och jag har precis fixat till mig lite grann. Ska vara med B, gå på fotbollsmatch ikväll och sedan så ska  jag åka tillbaka hem till Uppsala idag och fixa med det sista innan tävlingen och för er som ska komma hoppas jag att ni inte har glömt att köpa biljetter till tävlingen....

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Jag har en utmärkelse till dig på min blogg:



http://tonarsmorsa.se/2009/01/15/en-till-bloggutmarkelse/

2009-01-15 @ 22:54:33
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: mathilde

HHAHAHAHHA 7 PERCINGAR

2009-01-16 @ 12:34:17
URL: http://mathiilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0