Im inte the F.B.I. men I will bita dig if U dont komenterar!

(Ogillar)
Varför är just mina läsare så keffa på att kommentera? Eller är det någon mer som har de problemet. Det är inte roligt att skriva till någon som inte lämnar sin åsikt om vad dom tycker å tänker om det man skriver. Håller ni lixom med eller tycker ni bara att jag e allmänt dum i huvet ? skulle vara kul å veta. Detta är fuskit tycker jag för vissa får skit många åsikter medans jag inte får några =/ skriv något åtminstonde.Jag har ju ingen aning om vad ni gillar att läsa om å vad ni absolut tycker att jag inte börs skriva om eller skriva mer utav! Aja om någon vill hojta till så kan ni ju gott o' väl göra det. Im not F.B.I så jag kommer ju inte heller att försöka ta reda på vem som skrev en kommentar, skriv bara va ni tycker...alla tycker något o' skulle det mot förmodan vara så att ni inte vågar säga vad ni tycker så kan ni ju alltid vara anonyma =)

Varning för odjuret.... kommentera,  hon bits!!


Kommentarer
Postat av: j.j

haha din blogg e fett skön , du skriver bra :) önskar bara du skrev lite mer :) ! kram

2009-01-25 @ 14:29:43
Postat av: Jossra

hmmm, du har en jätte rolig blogg :D

2009-01-25 @ 14:32:28
Postat av: L

hej Binta =) Jag tycker att du borde ha mer bilder för det är jätte kul att se. peace L

2009-01-25 @ 14:41:48
Postat av: Anonym

Jag tycker inte att du uppdaterar så ofta. Jag vet att du inte uppdaterar för att du inte får kommentarer och inte tycker det är kul att skriva då. Men om du skrev mer så kanske vi kommenterar ;D ? eller? :)

2009-01-25 @ 17:32:05
Postat av: Lisa

Emeliebergstedt.blogg.se har bilderna gumman. Hade ni kul igår??

2009-01-25 @ 17:47:03
URL: http://lice.blogg.se/
Postat av: Trogen läsare

Vill bara sägaa att du är hur cool som helst! Du dansar sjukt bra, du är asvacker och du kan verkligen gå låångt! Jag menar man ser dig i en musik video liksom vem får göra det :P. Önskar att jag var dig! :)



Kärleek från Sthlm <3

2009-01-25 @ 18:00:28
Postat av: Tonårsmorsa

Det är så det är i bloggvärlden. Titta bara på min blogg. Jag har runt 2000 sidvisningar/dag just nu och ändå...



Kolla mina senaste inlägg:

Senaste inlägget 0 kommentarer

Näst senaste 0 kommentarer

Inlägget innan 4 kommentarer

Inlägget innan 1 kommentar

Inlägget innan 11 kommentarer

And so on...



Skriv vad du vill så får folk kommentera hur de vill...

2009-01-25 @ 18:55:18
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: nat

känner inte dig men din blogg är bra för den är så riktig haha..inte sådär kenza-style du vet tråkig..ingen dagens outfit o sånna saker..tummen upp till dig

2009-01-25 @ 19:22:38
Postat av: ...

mer vidoebloggande tack =)

2009-01-25 @ 20:54:51
Postat av: Tess

Okej du kan väl få en komentar av mej då bara för att vara lite extra snäll... :)

Vet inte riktigt vem du är, men jag måste bara få säga att jag diggar verkligen din blogg!! En sak jag skulle vilja begära är lite fler bilder, så man ser vad du gjort, hur du det är o s v... Bara för att få en uppdatering, det är mycket intresantare med fler bilder, nu menar jag inte bilder på dej å så utan allmänt, fler bilder skulle göra susen! ;) Du verkar vara en modig tjej så jag tycker du ska utmana livet lite, jag menar gör saker du aldrig gjort förut och skriv och lägg bilder på blogg, det blir mycket intressant.. Hitta på nå fuffens och upplev nya saker, på det sättet lär du dig dessutom väldigt mycket. Jag tror du är den modiga typen. Får jag fråga en sak, vad gör du pluggar?? jobbar?? aja ha det bra hoppas du får ett litet léende på fejan iaf när du läser detta :P

TAKE CARE!! :D

2009-01-25 @ 21:05:29
Postat av: M

tycker du skriver bra som du gör nu! :D



meen din video blog knäcker måste ja säga hahaha!

2009-01-25 @ 22:49:26
URL: http://somomdetaldrigtarslut.blogg.se/
Postat av: CHEYENNE

JAG HÅLLER HELT KLART MED BINTA ! varför ska man inte våga kommentera.

i love this pic babe hahahha den får mig att skratta ! <3 <3

2009-01-25 @ 22:55:27
Postat av: jennifer

hahaha cuuutiie :D jag ska kommentera. men å ska du banne mig kommentera min blogg ;) PUSS ÄLSKLING

2009-01-25 @ 22:57:41
URL: http://jenniferlapunov.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej på dig..du borde komma ner o festa i malmö, du hade gillat d;)

2009-01-26 @ 00:47:43
Postat av: Raisa Söderberg

du e inte ensam!!!

typ om man ska räkna ut hur många som kommenterar i min blogg jämfört med hur många som läser i min blogg per dag.. då är det KNAPPT 1%.

alltså knappt en procent av mina läsare kommenterar per dag... palla

2009-01-26 @ 08:17:30
URL: http://raisas.blogg.se/
Postat av: Awa

Tja Binta. jag tycker faktiskt att det är kul att läsa din blogg och se vad som pågår i ditt liv. keep up writin.. peace

2009-01-26 @ 13:23:55
Postat av: lovisa

rastaman

2009-01-26 @ 17:52:36
URL: http://peerla.blogg.se/
Postat av: anonymos

sätt ut mer filmer på dig skulle va gött!

2009-01-26 @ 19:13:37
Postat av: Anonym

sätt ut mer filmer på dig skulle va gött!

2009-01-26 @ 19:14:48
Postat av: fatma

hahaha aboooooooo helt plötsligt fick hon tusen kommentarer

2009-01-26 @ 22:06:13
URL: http://fatmamadeleinemassry.blogg.se/
Postat av: Midia

har samma jäffla problem med kommentarer!



HAHA binta fler videoinlägg!

2009-01-27 @ 18:42:37
URL: http://miidia.blogg.se/
Postat av: Sanna-Theresia

Gud vad knäppt att jag inte har sett dig på flera månader, sen träffa jag dig ute nyss och sen kommer jag hem och ser din kommentar hihi busigt

2009-01-30 @ 15:03:30
URL: http://sannatheresia.blogg.se/
Postat av: ..

fett skön blogg bintaaaaaaaa :D

2009-05-27 @ 05:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0