Gräddad Piercing ?

Den nya piercingen som jag berättade om att jag hade köpt häromdagen i stockholm stoppade jag i läppen för någon dag sedan, skit häftig. Den snurrar sig liksom runt läppen så ibland så ser det ut som att man har två piercingar fast man bara har en. Det är två kulor med och "bling-bling" runt hela kulan på båda kulorna (fast det syns inte på bilderna, tyvärr) Skiit coolt iallafall. Mamma fick värsta chocken när hon såg mig, hon trodde att jag först hade piercat mig igen, men sedan så sa jag att det bara var en och att den snurrade sig. Då sa hon: det är alderless för mycket Binta, det ser inte fint ut du ser ut som en punkare - hahahaha. Men jag passar faktiskt i den och alla andra har tyckt att det var skit fint på mig, okej inte alla Mr. B tyckte som mamma han tyckte inte heller att det passade mig så värst bra, men alla andra förutom dom. Vem vet jag kankse ska bli punkare =)?.Äääähheeeej nu skojade jag bara gott folk (som mamma säger) så roligt ska vi inte ha det !

 Här är bilderna iallafall. Förresten visste ni att jag ÄLSKAR sprut-grädde? Skiit gott iallafall, skulle kunna äta upp en halv flaska för mig själv...Mums! Bjuder även på en grädd-bild där jag bokstavligen slukar grädden. Medans jag slukade så gjorde mamma så att jag tappade en FET klick på min tröja. Så jag tog hela klicken och kastade den i hennes fejja =) - hahahahhaa ni skulle sett hennes min när hon fick  grädde på hela kinden och i håret =)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0