Blogg-design & chris brown - aiight!

Så däär ja...på rätt spår igen. Har fixat å trixat lite med bloggen och hittat en massa coola grejer som skall "instaleras" för den är inta fördig på låånga vägar, men det tar tid, får ta lite itaget. Som ni ser på vänster sida så är det en blå-grå ruta som vi kan kalla för "boxen" där kan ni (läsare) skriva exakt vad ni vill, frågor osv.... eller något annat som inte har med något inlägg att göra för jag får många frågor i inläggen som kankse inte ens har med det jag skrivigt att göra, så nu kan ni fårga på där istället , eller om ni bara har synpunkter på något, låter väll bra? Yeah dude!

Idag, Torsdag har jag absolut inte gjort ett skit dugg eller jo försökte ringa ett par viktiga samtal men inget svar där inte så jag har sovit, slappat på soffan och krigat lite med bloggen. Just nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem sedan så ska jag fixa iordning mig och gå förbi min lägenhet för att sedan tagga lååångt här i från. Nice vah?. Imorgon fyller mitt lilla hjärta år (Gaube) så det ska väll firas på något sätt å lill syrran ska på Chris Brown nicenarek!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0