13 döda Israeler & 800 Döda Palestinier!!

Dom här siffrorna chockade mig jätte mycket eftersom att jag inte insåg hur många palestinier som dött under dom senaste dagarna och hur lite Israeler som dött.Här han ni klippet då dom säger på nyheterna hur många som dog för er som missade det. Tack och lov så har iallafall Israel lovat att inte skjuta på dom personer och organisationer som kommer från andra länder för att hjälpa palestina med t.ex. mat. Fn har lovat att hjälpa till så fort Israel lovat att inte beskjuta dom, men än en gång undrar jag vart resten av arab länderna håller hus?. Om alla arabländerna samlade ihop dig och vågade sätta sig upp emot Israel och alla dom som är på deras sida, skulle resten av världen också haka på, det gäller att ta första steget. Tillsammans skulle hela arabvärlden kunna ta över!!

Det var demonstrationer över hela världen idag, hela världen protesterad mot Israel och det dom gör. Kineser, Japaner,Svenskar, fransmän,Australienare,Tyskar, afrikaner...m.m... Men det hjälper inte att folket bara ogillar det israel gör dom som sitter med makten i dessa länder måste också säga ifrån.

Jag säger bara en sak, Bokjotta Israel NU NU NU!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0