Återhämtning från kryssningen!!

Vaknade precis upp hos mathilde ska käka lite frukost och sedan så ska jag röra mig hemmåt för att umgås med släkten som är på besök från Stockholm. Det är min morbror och mina två kusiner tror jag, om ingen annan hänger med =) Jag är jätte trött, seg och har absolut ingen aning om vad jag ska göra idag förutom att umgås med min familj så klart.
kanske går till Platina ikväl? Kanske åker hem til en vän och kollar på film? kankse åker till Stockholm? Eller så är jag bara hemma och tar det lugnt. Yeah Yeah vi får väll se hur det blir. Jag är precis som igår, inte så pigg å hypad på att festa iallafall. Som sagt det behövs en veckas återhämtning från kryssningen

Jag och Mathilde

Kommentarer
Postat av: -

=)

2009-02-21 @ 21:09:29
URL: http://neha.blogg.se/
Postat av: aylin

du är jätte vacker

2009-02-22 @ 16:35:00
Postat av: Anonym

varför är du så sjukt fin hela tiden :) ?

2009-02-23 @ 17:21:41
Postat av: Blacki

Gud skapade henne så.. Säg bara mashallah gott folk..



Haha binta shajjjjt mathi berätta om erat lilla äventyr.. jag hade svimmat av om jag va ni.. haha

2009-02-23 @ 23:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0