Chris Brown Goes wild on Rihanna...

Okeej det är knas på hög fas i kändis världen. Dom flesta vet ju om vad Chris Brown har gjort med sin flickvän Rihanna. Och för er som har trott att dom inte var tillsammans...eh jo dom har varit det! hur som helst, han har misshandlat henne, jag vet det låter sjukt "han som verkar så himla snäll" ,"han som har gjort värsta gulliga låtarna", "han som jag fick träffa back stadge och som var skiit trevlig" och blaa blaa blaa. haha men han är mänsklig, precis som alla andra och ja, han är en kvinno misshandlare, en snygg sådan som kan sjunga och charma..eller vad säger ni?

Rihanna hadde knäckt näsa, fått bit märken på armar och ben (driver snubben?, vem fan biter en brud:O?)och två stor bulor i pannan. Stackars henne. Som tur var så överlämnade han sig själv till polisen, för det hade ju varit pinsamt om dom hade varit tvungen att ta i med våld på Chris Brown. "När polis kallades till platsen hade Brown försvunnit. Medan Rihanna fördes till sjukhus efterlystes den tvåfaldigt Grammynominerade R&B-sångaren". Chris brown skulle uppträda på grammy galan och var även nominerad till två priser men istället för att vara där och uppträda och chilla på röda mattan så satt han fängslad. Rihanna gick självklart inte heller på grammy galan och hon var nominerad i hela 3 kategorier. Rihannas talesperson sa att rihanna mår bra och tackade för stödet och omtanken hos folk.

Chris brow berättar att hans pappa brukade slå hans mamma blodig när han var liten. och jag tänker : och? haha det är absolut ingen ursäkt. Lek inte som att du är något helgon (känsidar tror dom är bättre än alla andra) du är en vanlig människa som också skall ha sitt straff för det du gjort. Chris Brown är inte så mycket bättre än Bosse 55, som "endast" gav sin fru en örfil, slag som slag...det ska straffas =)


Hur som helst min respekt för Chris Brown har nu sjuknigt, självklart. ska jag sitta och tycka om honom som "person" när han har gjort något sånt. Visst hans musik är ju bra, det går inte att förnekas, men så mycket mer än så är det inte. Jag skulle ju inte tycka om Mohammed 15 eller lennart 45 om dom gjorde något sånt så vem fan är Chris 19 som jag ska tycka om?. Om han erkänner och ber om ursäkt osv... då kommer min respekt däremot öka, för då visar han också att han är en "vanlig" människa (innut i, för helt vanlig är han ju inte..fast vad är egentligen vanligt?, aja vi tar det en annan gång) som gjort ett "vanligt" fel och vill få en "vanlig" ny chans...aiight! och för mig är alla människor värda en ny chans. Det beror lixom på...inte om dom våltagit en 4 årig flicka och mördat hela hennes familj kanske, men yeah ni fattar. HÄR kan ni läsa resten av artikeln eftersom att jag inte skrev ner allt som stod i den så kankse ni vill läsa vad som stod från början till slut...



Ps. Jag försökte att skriva lite neutralt, men nu när jag läser igenom så märks det vems "sida" jag är på...eller hur ?! ;)
Just live your life eeeeeey. Aint got no time for no haters. 


Kommentarer
Postat av: mel

O.M.G ! ;O jag hade INGEN aning om detta!

är sjukt chockad! ;o

2009-02-10 @ 16:23:32
Postat av: Givenchy

Precis! Jag har srivit liknade inlägg på min sida.

2009-02-10 @ 19:56:58
URL: http://www.givveee.blogspot.com
Postat av: chris brown

bra chris, hon va fan otrogen med kanye west, han borde skjutit henne

2009-02-10 @ 22:44:42
Postat av: victor

forst och framst sa ar dom inte 100 procent sakra att Chris Brown ar skyldig till Rihannas skador,han har lamnat in sig ja,men han har inte erkannt till att ha misshandlat henne,och for det andra sa hade Rihanna vart otrogen mot Chris Brown,Kanye West gjorde till och med en lat om det, den kanda Heartless laten handlar exakt om Rihanna,och om det nu visar sig att han har misshandlat henne sa kommer han fa betala for det,men Rihanna sjalv borde skammas.

2009-02-11 @ 02:05:31
Postat av: Binta

mel: aha jag som trodde att alla visste det :P

Givenchy : haha aa bra skrivet =)

chris brown & victor: Yeah yeah ALLA vet att hon var otrogen men för det så förtjänar hon inte att bli misshandlad, något som ni båda verkar ha missat är att mitt inlägg inte handlar om rihannas otrohet utan om när chrisbrown misshandlade henne.

Dessutom långt innan misshandeln skedde så visste Chris brown att hon var otrogen men vadå, om han e så dum att han väljer att stanna med henne så får han ju skylla sig själv... nej nu när han har misshandlat henne så tror jag inte att han kmr bli straffad, inte som en "vanlig" männsiak kanske någon fjuttig böter..

2009-02-11 @ 15:03:18
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/
Postat av: jowjow

meen pallah överdriva så gammal som du e så tror du på detta :S

2009-02-11 @ 21:14:51
URL: http://jowjowndaabs.blogg.se/
Postat av: victor

du har ratt binta,kandisar far specialbehandling nar dom gor fel,T.I. klarade sig undan med 1 ar,Paris Hilton klarade sig med dagar,men jag laste tidigt pa morgonen i LA Times att dom har inte nog bevis att Chris Brown har misshandlat henne,aven om han lamnade in sig sjalv,sa har han inte erkant till att ha misshandlat henne,sa alla "Chris Brown Fans" som sager att han har gjort fel och han maste betala for det,borde vanta tills dom har nog med bevis att falla honom,ifall han ar skyldig sa tror jag manga skulle agerat som han gjorde,inte jag iallafall,men manga,men nar man ar i Chris Browns lage sa skulle jag verkligen skita i den overskattade Rihanna.

2009-02-11 @ 22:28:24
Postat av: abdileone

Galet fel att slå kvinnor men ej fel att slå en bitch

u digg?

2009-02-16 @ 05:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0