Lördag, en missad audition och en massa dans!

Lörsdag. Som sagt så åkte jag med min lillayster och hennes kompisar till andra sidan stan för att gå på hennes tjejkompis 18års fest och jag undrar om det var någon annan än än jag och tjejen som fyllde år som var 18?! kanske någon, men inte många hahah. Musiken var knaaas rakt igenom och Dj H blev sjukt irriterad på mig tror jag när jag klagade på musiken helatiden. Aja vi rörde oss hemmåt och Jag, Sepideh och Sara år på mr.Sandwich. Jai och Amelie åt på burger king och efter att vi alla var mätta o' belåtna så åkte vi hem till mig. Jai åkte till mr. cool - haha Amelie ville inte sova själv hemma hos henne och självklart så är hon välkommen hem till mig. Sepideh skulle sova hos mig för att följa med mig på audition, men jag orkade inte vakna när hon försökte väcka mig så det blev inge =(.

Sara va skiit jobbig att sova med under natten för hon snarkar som en gris, och puttade du mig från sängen och låg snett och tog all plats. Nu är jag iallafall vaken ska fixa iordning mig snart, kanske åka förbi mamma och sen så ska jag till Stockholm för att hålla i min dancehall klass, Sen ska jag åka tillbaka till Uppsala (fram o tillbaka, fett jobbigt) och då ska jag hem till mamma tror jag och sova. Sen imrogon så ska jag vakna tidigt för att åka och köpa 8 tröjor till dansen och efter det så är det dansträning med Young Vibez ...kram på er.  Bilderna från kvällen kommer upp senare =)

Kommentarer
Postat av: sofia

binta när ska du åka och köpa tröjorna? för jag måste ju ge dig pengarna.

och så behöver jag prata med dig om lokalen i kyrkan. kan du ringa mig imorgon? :)

2009-02-08 @ 22:56:10
URL: http://sofialuke.blogg.se/
Postat av: AJ

Förlåt att jag uttrycker dte såhär, menar inget respeklöst alls. Men jag har alltid varit så jävla kåt på dig binta!

2009-02-08 @ 23:32:35
Postat av: Sabina - mamma vid 15 års ålder

Hejhej!

Gå gärna in på min blogg och tyck till om de tre personer du finner här - http://saabiina.blogg.se/2009/february/8-februari-09-daligt-bloggat-i-know.html



Kul att höra din åsikt om dem! (:

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Kramkram

2009-02-09 @ 00:36:03
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0