Min Baby är den bästa babyn i världen!<3

Jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig baby. I hemlighet så gör du mig stark(are). Du gör så att jag vill så mycket mer, med mitt liv som inte var aktuellt tidigare. Istället för att hindra mig så stöttar du mig, det är det jag älskar med dig. Bara jag ser ditt ansikte så skrattar jag å även när jag leker sur så skrattar jag innom mig. Du är bäst å tack för att du finns hjärtat mitt <3

 

I didn't give it to you on purpose!!

Can't figure out how you stole my heart!!


<3<3

Det här är min prins. Mr. Nouri eller baby B som han kallas, burre går oxå bra ;) 22år och den perfekta killen för mig, hur kommer det sig att jag missat den mest underbaraste varelsen på jorden under alla dessa 19 år som jag levt?! Aja han är hittad och han är min, vilket han borde varit för flera år sedan. men nu är jag lyckig och alla "hål" har fyllts. Du får mig att vilja bli en bra människa, du gör mig lycklig o det är det viktigaste! jag älskar dig <3

baby i thailnad <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud jag fick tårar i ögonen. Du får mig att inte tappa hoppet på kärlek. med tanke på va du gick genom förr.. Önskar dig all lycka i världen..

2009-02-25 @ 12:29:58
Postat av: Blacki

awwww binta din lilla romantiker!

2009-02-28 @ 01:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0