Fesivaler, Dansen och ett glatt humör..eller va säger ni?

Jag sitter just nu och har värsta febern, jag är inte sjuk utan jag har bara Reggaefestivalfeber. Åh jag vill att det ska bli sommar nu nu nu. Jag vill ha Uppsalareggaefestival & SummerJam nu tack. Det skulle vara jätte gulligt om du kunde ordna det åt mig och jag skulle vara evigt tacksam. Sitter och kollar igenom gamla inlägg och video klipp på olika reggaefestivaler  runt om. Jag har varit på Uppsalareggaefestivalens alla år sedan det startades och från att det höll hus på fyrishov med få besökare då mamma tog med oss dit tills det blev en jätte stor grej vid stadsparken i stan.

Jag länkar till 3 inlägg Från när jag var på Uppsala Reggae Festival från dag 1-3 dom andra inläggen kan ni leta upp själva från månad augusti och även se andra inlägg jag skrivigt om just reggaefestovalen från olika år.
. dag1 , Dag 2 och Dag3  Guud vad jag längtar till sommaren och festivalen, stämningen, folket allt Åh det är verkligen en upplevelse så för er som aldrig varit där borde verkligen ta å åka i år alltså. Yfft URF (uppsalareggaefestival) 2009 kommer att ÄGA !!

Förra året så var jag med och tävlade i Swedish National Dancehall Queen som ni kan läsa om Här, Här och Här det är tre inlägg jag skrivit om hur det var innan, under själva tävlingen och när jag vann och lite bilder självklart. Hur som helst så vann jag SummerJam biljetter år 2008. Iår ska jag deffinitivt till summerJam 2009 och sitter å snackar lite med syrran nu och hon vill självklart med, då är hon 18 oxå shiet vad roligt det kommer att blir.

Yeah yeah men nu ska jag inte sitta och drömma mig bort all för mycket till sommaren och festivalerna för då kommer jag att få spel, åka dit nu och vänta tills det börjar. och sååå roligt ska vi inte ha det - hahah Jag ska ta en snabb dusch fixa iordning mig, packa saker och eventuellt bege mig mot min lägenhet innan jag sticker till stenhegen för en skön och hård dansträning och vi ska även hålla i en dans audition för Young Vibez dance crew. Syster och sara e på övervåningen och ner kom sara precis springandes och säger: Jag ska låna dom här byxorna av dig (hon har på sig min tröja med som hon inte säger något om)  för jag orkar inte gå hem och hämta kläder så nu tar jag dom här"

Hon säger det typ som att "du har inget att säga till om, jag ska ha dom här även om du hade planerat hela dagen att du skulle ha på dig dom" Jag kollar på henne fortsätter med mitt inlägg och tänker på vad fan jag nu ska ha på mig.
Aja jag drar väll på mig ett par mjukisar för jag ska ju endå på träning..wohoow. hoppas ni får en underbar dag mina läsare för jag känner på mig att min dag kommer att bli sjukt dunder/rolig. Skriver väll lite mer senare puss o kraam!

 sara och Jag (lägg märkt till min randiga lejonman som va knaas) - haha



Summerjam Reggae festival 2008 [HD Video]
Uploaded by Reggaefrance'


Kommentarer
Postat av: sara

HAHAHAHA.. :D

2009-02-07 @ 17:59:18
Postat av: Lolo

Shoo Binta sööt ;)



Undrar några saker :D

Vad använder du för plattong?

Vart har du köpt den isf?

Vad använder du för Schampoo? :D



Pussar & kramar

2009-02-07 @ 18:06:37
Postat av: Anonym

Var du på summerjam 08?

2009-02-07 @ 23:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0