The Chanheling

Igår kväll så såg jag den nya filmen med Angelina Jolie The Changeling som är baserad på en sann historia. Filmen är väldigt bra och det var första gången som jag blev riktigt tagen av Angelinas skådespel. I tidigare filmer så har hon inte riktigt visat någon svårare "grad" på skådespeleriet men i the changeling var hon helt fantastisk. I de flesta filmerna så brukar man kunna förutspå att vissa saker ska hända, men det gick typ inte i denna film. Allt man troddeom något, visade sig vara något helt annat. Att filmen är baserad på en sann historia gör den bara ännu bättre. Och Tonårsdotter har fått sig en ny favvo skådis, hon är inte bara snygg längre hon vet vad hon sysslar med lixom =) Filmen rekomenderas starkt att se och i poäng : BBBB = 4 b:n


Kommentarer
Postat av: kochana

har också sett filmen, va helt tagen efteråt

2009-02-10 @ 16:30:25
URL: http://kochana.webblogg.se/
Postat av: isabelle

jag såg faktiskt också filmen för bara några dagar sen. Den var väldigt bra men samtdigt mycket sorglig.

Jag trodde att barnet som var mördarens medhjälpare skulle vara Jolie's försvunna son, men ett sådant lyckligt skulle det inte bli tydligen:p

2009-02-11 @ 19:54:04
URL: http://isabellewahlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0