Lill gömman =)

Idag har jag varit jätte jätte duktig och uträttat en massa vilktiga ärenden på stan, sprungit fram och tillbaka som en galning. Jag har varit hemma och tagit det lugnt, käkat skiit god lassange som min syster hade gjort. Den knäckte!
Jag har umgåtts med mina extrasystra Sara & Hengameh och pratat/planerat bus med Jai. alltså min dag har nästan sett ut som alla andra dagar för mig. Nåja imorgon blir det upp tidigt ska packa, sedan så ska jag till polishuset med lillasyster jai och efter det gällere lill gömman ( som morfar brukar säga).

Åh vad jag saknar morfar förresten, det var jätte längesen jag träffade honom och det blir bara mer och mer sällan eftersom att han valde att flytta ifrån oss och närmare mina andra kusiner som bor mitt ute i ingenstans...ja precis dom bor i Värmland, på landet. och morfar bor i ett stort hus brevi dom. Men han trivs iallafall ute på landet. Det gör jag med men till en viss gräns. det är inget jag kommer att utsätta mig själv eller mina barn för iallafall, vore ju synd om dom inte skulle kunna få uppleva stadens härligheter på nära håll =) -haha

Nääej nu vart Jai tråkig och gick precis upp på övervåningen till sitt rum för att sova. Sara sitter i soffan till höger om mig med laptopen i knät och surar för att hon inte får "sova". Jag ska nog sätta på någotn film på datan för Isa(yngsta syrran) hade laddat ner en massa så jag tänkte ta mit en titt på någon utav dom. Dock älskar hon komedier "svart-komedi" typ Big momas house och liknande, jag gillar thiriller och skräck eller pretty women. Peace & god natt <3


Morfar <3<3

Kommentarer
Postat av: Hengameh

hahah det blir hejdå sverige för eran del dårå .. shiiit va skööönt

2009-02-06 @ 12:27:39
URL: http://heengameh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0