Helgen, Dansen, Galan & Rökning - allt i ett inlägg!

Hejsan, ja nu var det ett tag sedan jag uppaterade men jag har inte haft tillgång till någon dator.
Helgen har varit dunder och jag har spenderat mycket tid med min farbrors fru Emma. I fredas så var jag dommare till Young Vibez audition sedan så åkte jag B o lillasyster till stockholm. B åkte hem och jag och syster åkte till farmors fest. Hon hade en jätte stor fest eftersom att hon har varit i mecka. Det var sjukt mycket folk som var där, familj och släkt.  Jag och syrran kom dock när slutet på festen började inta.

I lördags och söndags så dansade jag dancehall för full på Carribbean dance studio.,Japp i söndags fick jag ta över Sean Banans dancehall klass på öppet hus eftersom att han hade fått förhinder o inte kunde komma. Det gick skit bra bättre än dom förra gågnerna och jag var super nöjd. Så vi får se om det blir någon kursstart för mig nästa söndag =).

Hur som helst ska möta Vendela om någon timme för ikväll så ska jag och hon på den stora bloggalan med mamma i stockholm wihoow. Det kommer bli skit kul vi ska först till hotellet som mamma ska bo på och fixa iordning oss tillsammans sedan så kvart över 6 ska vi bege oss mot galan.Jag önskar mamma lycka till fårn hela mitt hjärta och hoppas självklart att hon vinner och kammar hem priset men efterso att hon tävlar mot 4st andra väldigt väldigt duktiga bloggare från hela sverige så är chansen inte stor direkt. men vi får väll se hur det går.

Jag vaknade för inte så där jätte längesen ska upp nu käka frukost och försöka hålla mitt röksug, på bara en otroligt sugen nivå. Har inte rökt någonting idag, har inga cigaretter och vill inte röka någonting idag heller, jag har ju trappat ner kraftigt och idag ska jag se hur det går att inte ta ett endaste bloss. vendela röker inte, B röker inte så det blir nog lätt om jag umgås med dom...däremot så röker mamma lite då och då tyvärr.. men jag ska försöka utan att lova någonting!

ska upp nu, fixa mig och köka något sen ringa mamma och kolla vart vi ska mötas. peace!!



Kommentarer
Postat av: Deylicious

Jätteduktigt.. jag försöker oxo sluta.. igen.. haha. hoppas d går bättre för dig luv!

<3

2009-02-03 @ 10:25:45
URL: http://smokinashtray.blogg.se/
Postat av: Safi

Hälsa din mamma GRATTIS från mig :D

2009-02-03 @ 13:33:12
URL: http://safiis.blogg.se/
Postat av: Binta

Deylicious: hahaha men du är duktigare än mig för du höll upp mycket mycket längre än mig... jag håller mig e en dag sen börjar =( hahah



Safi: ja jag ska göra det :)

2009-02-03 @ 14:53:58
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0