En Flytt på gång...

Hejsan alla glada..
Ueah jag e missnöjd, ingen dans uppvisning på fyrisskolan imorgon tyvärr... INSTÄLLD!!
Idag har jag varit på dans träning med Young Vibez iallafall och det gick väldigt bra, vi byggde på resten av koreografin som snart är helt o hållet klar. Jag har kännt mig jätte slö å lat i kroppen och har inte orkat göra något speciellt.
Jag lääängtar tills jag fyller 20, då blir det fest så det bara skriker om det kan jag lovar =)
Jag ska flytta oxå så jag måste fixa en ny lägenhet...stockholm kanske..? har kollat runt lite med det e skiit svårt att få i Stockholm. Men men om någon vet om någon sköön lägenhet som ska hyras ut (även om det är i andrahand) Stockholm eller Uppsala eller någon stans där emellan så är det bara att hojta till. jag har fått flipp och måste flytta NU!!

Kommentarer
Postat av: lis

Kolla på blocket eller andrahand.se det är lite svårare med att få förstahandskontrakt, men checka där

2009-02-13 @ 01:02:34
Postat av: Mia

Börja plugga något så kan du fixa en skön studentlägenhet =))

2009-02-13 @ 19:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0