Som vanligt blir det dans...hahah!!

Vaknade upp för inte så längesen, betydeligt mycket tidigare än igår men fortfarande aldeless för sent för en "dag" lixom..jag ska bli bättre på det, för min egen skull! Nu ska jag in till stan och möta Mathilde och uträtta en massa ärenden. Derias messade mig i morse och sa att hon var sjuk =/ så tyvärr, så ska hon inte med.

 Efter stan blir det hem till Mathilde en stund och sedan så drar jag och dansar med Young Vibez & en annan dansgrupp som jag tränar som kallas mellan gruppen. Ikväll ska jag färga mitt hår och imorogn har jag en miljon saker o göra...bara BRA saker förståss =D men tyvärr så kan jag endå inte berätta allt för er =/. Nu är det bara 3 dagar kvar tills jag fyller 20. Owiii vad jag längtar :D piiis


Kommentarer
Postat av: futsum

vilken färg ska du färga ditt hår =)?

2009-02-26 @ 17:35:31
Postat av: Binta

Det får ni se snart ;)

2009-02-26 @ 23:10:33
URL: http://tonarsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0