Mamma på scenen...

Här filmade jag när mamma gick upp på scenen för att ta emot priset och prata en liten stund.
Klippet är väldigt skakigt eftersom att jag var helt till mig när mamma vann och det tog ett tag innan det la sig ordentligt.
Haha ni hör mig säga "aka mina skor" när mamma går ner från scenen. Hon har på sig mina babies och det är dom som jag är väldigt rädd om, men hon fick låna dom och hon är den absolut enda som någonsin kommer att få göra det med =)
Jag gav Vendela kameran mitt under allt och hon vet -t y d l g e n inte hur man stänger av en kamera, för hon fortsätter o' filmar sina boobies på väg ut mot journalister och fotografer som skulle ha tag på mamma. haha aja det blir lite extra material som ni får ta del utav, enjoy!!


Kommentarer
Postat av: Adelaide

Gratttiiiiis =D

fett grymt.. Min aunti Fatou fick bästa blogg pris

2009-02-04 @ 16:08:46
Postat av: Valis!

haha aah passa på de ät itne ofta man får se dom i close up!

2009-02-04 @ 19:28:53
URL: http://veendelaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0