Mamma Fatou, Världens Bästa Mamma - Utan Tvekan!!


Här har ni en otroligt fin bild på minns underbaraste, älskade mamma. Jag älskar den här bilden för den får mig att tänka tillbaka på dom glada stunderna vi haft tillsammans. Jag tänker på när vi flyttade till Nybygård och hur jobbigt det var när folk trodd att du var min storasyster, fast du var min mamma.Jag kommer ihåg när vi bodde i höghuset och hur mycket vi  b o k s t a v l i g e n  härjade i trappen varje dag med olika lekar, kulor, dockor, måla färger och allt va det var. Haha det kan inte ha varit lätt när alla sura kärringar å gubbar kom och knackade på med klagomål om oss stup i kvarten. Haha förresten så har dom ingen humor. Och där stod du lilla mamma ung, med tre ( speciellt en) små livliga döttrar och undrade om alla föräldrar verkligen hade det så jobbigt. Haha förlåt för alla gånger vi skämt ut dig, men så här efteråt är det ju bara sånna roliga saker som man faktiskt minns. Aj löv Jo (vi stavade så när vi var små). Kram.

Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Minns och ler Trodde aldrig då att jag skulle kunna le åt det en dag...! ♥♥♥

2009-02-14 @ 20:43:23
URL: http://tonarsmorsa.se
Postat av: Sofie

Ha ha, nu fick jag också gamla minnen. Det var en bra tid det där när ni bodde i höghusen.Bodde ju tom med er en tid då.Då var det jag som var ca 20 år och ung o cyklade överallt o flängde omkring på fester o uteställen runt hela uppsala när jag inte var barnvakt åt 3 små busungar.

2009-02-16 @ 19:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0