Kryssningen Del 2 - Taxfree & bilder från hytten =)

När vi kom på båten så gick vi och lämnade alla 111 väskor i hyttarna, bytte om och gick vidare till taxfreen för att inhandla (bokstavligen) billig sprit. När vi kom upp till taxfreen så upptäckte vi att den "vanliga" läsken typ fanta, cola o sprite var myckt , mycket dyrare på båten och dyrare än själva spriten. Det var precis som att dom ville att alla skulle supa skallen av sig. Vi köpte en heldel och jag fick mina fina glitter vodka =)

Tillbaka till hytten så började vi att fixa iordning oss, Jag, Mathilde, Diana Och Negin. Efter det så drog vi in till en utav hytterna som grabbarna hade och började dricka, lite småt. Efter det så drog vi in till den andra hytten som grabbarna hade och där fanns det musik eftersom att Yosef hade med sig sin bärbara dator med massvis med musik på. När vi kom in dit så var typ alla redan fulla o glada, dock blev det lite mycket för lilla yakob.

Senare på kvällen så hamnade vi även i tasha o michelles hytt där vi fyllde på alkoholen i kropparna för att sedan gå ut och röja båten...igen. Här kommer det en massa bilder från hyttarna och rökrummet där vi tillbringade en massa tid... Piiiz =)

Binta alkade faktiskt sig på båten =)

Michelle, Yakob & Natasha

Natasha, Michelle, yakob, Yosef Och Negin

Jasha, Jag & shwan i rökrummet =)

Mathi8lde, Diana, Jag, Adwer, Yosef & Isam

Diana & Malika

Jasha & Malika


Fler bilder kommer upp i veckan.. piiz =)

Kommentarer
Postat av: Deylicious

först o främst tack för att du kom med på kryssningen för du va ett dundersällskap. nästa gång kanske du inte behöver heta "KRYSSNING PÅ MÅNDAG" på msn och dra med dig hela uppsala o halva sthlm? hahaha <3 älskarej ändå. Du får ta och synas på msn snart o skicka alla bilder till mig.



Massa kärlek! //deydey

2009-02-20 @ 01:15:49
URL: http://smokinashtray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0